Nagy játékos nyerte a Magyar Termék egymillió forintját
Több mint 300, többnyire a helyi Spar-üzletben vásárolt termék kódjával regisztrált az a játékos, aki megnyerte a Magyar Termék egymillió forintos nyereményakciójának fődíját. A hevesi Katona Ágnes a budai Allee bevásárlóközpont Interspar-üzletében tartott díjátadón elmondta, hogy ugyan rendszeresen részt vesz ilyen játékokon, de ilyen nagy nyereménye most volt először.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint újra kiemelkedően népszerű közösségi nyereményjátékot sikerült szervezni, amit a csatlakozó cégek és a játékosok száma is mutat. Az őszi akció ismét teltházasnak bizonyult, hiszen 15 védjegyhasználó vett benne részt. A Spájzolj és nyerj! kampányban mindenki megtölthette a virtuális kamráját védjegyes árukkal, és akinek megtelt 5 polca, az indulhatott a fődíjért, miközben már egy védjegyes termékkel is játszhattak a vásárlók a napi és heti nyereményekért.
A Magyar Termék ügyvezetője szerint jó döntésnek bizonyult az éven belüli két nyereményakció indítása, továbbá az őszi játék meghosszabbítása, bevonva a karácsonyi időszakot is, mert az utolsó héten kimagasló volt a kódfeltöltési kedv, amely összességében is nagyobb volt az akkor rekordot jelentő 2018-asnál. A kódfeltöltés is emelkedést mutat a 2018-as promócióhoz képest. 2019-ben a két promóción együttesen 221 ezer terméket vásároltak, és 159 ezer blokk- (AP) kódot töltöttek fel. Az akciókban regisztráló egyedi játékosok száma meghaladta a 41 ezret, ami csaknem 50 százalékkal több az előző évinél. Kiváló eredménynek tartja, hogy egy játékos átlagban csaknem hatszor játszott, míg az előző évben még csak négyszer.
Az idén a 2019-es siker után ismét két nyereményakciót szervez a Magyar Termék, ezek közül az első áprilistól indul hat cég részvételével. A Felfedező névre keresztelt játékban nemcsak a nyereményekért szállhatnak harcba a vásárlók, hanem hasznos információkhoz jutnak a résztvevő márkákról és a Magyar Termékről is. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Mintegy 1,4 milliárd forintból modernizálta három áruházát a SPAR Magyarország
Márciusban három megújult SPAR-szupermarketet is birtokba vehettek a vásárlók: a…
Tovább olvasom >Minőség és innováció: 51 új termékkel bővült a SPAR saját gyártású kínálat
Ötvenegy új, magas minőségű élelmiszerrel bővült a SPAR Magyarország bicskei,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >