Nagy játékos nyerte a Magyar Termék egymillió forintját
Több mint 300, többnyire a helyi Spar-üzletben vásárolt termék kódjával regisztrált az a játékos, aki megnyerte a Magyar Termék egymillió forintos nyereményakciójának fődíját. A hevesi Katona Ágnes a budai Allee bevásárlóközpont Interspar-üzletében tartott díjátadón elmondta, hogy ugyan rendszeresen részt vesz ilyen játékokon, de ilyen nagy nyereménye most volt először.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint újra kiemelkedően népszerű közösségi nyereményjátékot sikerült szervezni, amit a csatlakozó cégek és a játékosok száma is mutat. Az őszi akció ismét teltházasnak bizonyult, hiszen 15 védjegyhasználó vett benne részt. A Spájzolj és nyerj! kampányban mindenki megtölthette a virtuális kamráját védjegyes árukkal, és akinek megtelt 5 polca, az indulhatott a fődíjért, miközben már egy védjegyes termékkel is játszhattak a vásárlók a napi és heti nyereményekért.
A Magyar Termék ügyvezetője szerint jó döntésnek bizonyult az éven belüli két nyereményakció indítása, továbbá az őszi játék meghosszabbítása, bevonva a karácsonyi időszakot is, mert az utolsó héten kimagasló volt a kódfeltöltési kedv, amely összességében is nagyobb volt az akkor rekordot jelentő 2018-asnál. A kódfeltöltés is emelkedést mutat a 2018-as promócióhoz képest. 2019-ben a két promóción együttesen 221 ezer terméket vásároltak, és 159 ezer blokk- (AP) kódot töltöttek fel. Az akciókban regisztráló egyedi játékosok száma meghaladta a 41 ezret, ami csaknem 50 százalékkal több az előző évinél. Kiváló eredménynek tartja, hogy egy játékos átlagban csaknem hatszor játszott, míg az előző évben még csak négyszer.
Az idén a 2019-es siker után ismét két nyereményakciót szervez a Magyar Termék, ezek közül az első áprilistól indul hat cég részvételével. A Felfedező névre keresztelt játékban nemcsak a nyereményekért szállhatnak harcba a vásárlók, hanem hasznos információkhoz jutnak a résztvevő márkákról és a Magyar Termékről is. //
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >