Nagy-Britanniában az év üzlete lett a Lidl
Nagy-Britanniában az Iceland, a Sainsbury’s, a Tesco és a fő vetélytárs, az ALDI ellenében a Lidl nyerte el a „Supermarket of the Year” címet a 2020-as Retail Industry Awardson.
A zsűri méltatta a Lidl brit családoknak elérhető áron kínált frissáru-választékát és a gyerekek helyes táplálkozása, valamint saját beszállítóinak támogatása érdekében tett erőfeszítéseit.
Amellett, hogy az Év boltja lett, a Lidl GB idén másodjára érdemelte ki a „Legfenntarthatóbb kereskedő” díjat, valamint harmadik alkalommal nyerte el az „Év frissáru-kereskedője”, negyedjére pedig az „Év frissvirág-kereskedője” címet.
Kapcsolódó cikkeink
Rovarhoteleket „nyitott” az ALDI
Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot: a vállalat biatorbágyi…
Tovább olvasom >Országos gyorstöltő-hálózatot terve kiépíteni az Aldi Svájcban
A Gofast céggel társulva tervez az Aldi Suisse 2024 nyarától…
Tovább olvasom >Minden várakozást felülmúlt idén az Anuga
A világ első számú élelmiszer- és italszakmai vására, az Anuga…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
2023 novemberében az Offerista Group és a ShopFully Bulgáriában, Magyarországon,…
Tovább olvasom >Elindult a karácsonyi sertéshús fogyasztásösztönző kampány
Elindította ünnepi sertéshúsfogyasztást ösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum, amelyet az…
Tovább olvasom >Joghurtból erdő: 5000 facsemete telepítését támogatta a Nádudvari
Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari…
Tovább olvasom >