Nagy-Britanniában az év üzlete lett a Lidl
Nagy-Britanniában az Iceland, a Sainsbury’s, a Tesco és a fő vetélytárs, az ALDI ellenében a Lidl nyerte el a „Supermarket of the Year” címet a 2020-as Retail Industry Awardson.
A zsűri méltatta a Lidl brit családoknak elérhető áron kínált frissáru-választékát és a gyerekek helyes táplálkozása, valamint saját beszállítóinak támogatása érdekében tett erőfeszítéseit.
Amellett, hogy az Év boltja lett, a Lidl GB idén másodjára érdemelte ki a „Legfenntarthatóbb kereskedő” díjat, valamint harmadik alkalommal nyerte el az „Év frissáru-kereskedője”, negyedjére pedig az „Év frissvirág-kereskedője” címet.
Kapcsolódó cikkeink
Negyvenévi csúcson a brit infláció
Négy évtizede nem mért ütemre gyorsult áprilisban az éves brit…
Tovább olvasom >Tescós adománykuponok nyújtanak kapaszkodót
A Tesco vásárlói május 16. és június 19. között adománykuponok…
Tovább olvasom >Tízmillió fontos segélycsomag a Tescotól a sertéstenyésztőknek
A Tesco bejelentette, hogy 10 millió fonttal támogatja a brit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Matolcsy: kétéves versenyképességi programot kell indítani
Kétéves versenyképességi programot javasol a jegybank az új kormánynak a…
Tovább olvasom >Az EP jóváhagyta a globális minimális társaságiadó-kulcs bevezetését
Az Európai Parlament (EP) képviselői jóváhagyták azt az európai bizottsági…
Tovább olvasom >Negyvenévi csúcson a brit infláció
Négy évtizede nem mért ütemre gyorsult áprilisban az éves brit…
Tovább olvasom >