Az EKI Creative Kft. bemutatta legújabb display-ét, melyet a cég a Paco Rabanne márka kozmetikumai számára fejlesztett és gyártott.
Eckert Péter key account menedzser szavai szerint: „A márka maga és szekrény tervrajza nem hagy kétséget afelől, hogy csak a legmagasabb minőség elfogadható. Fehér cérnakesztyűben szereltük össze. Majdnem műalkotás.” //
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Úszik a sikerben az év első védjegyes terméke, az élő amur
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új vezetőt köszönt a MediaMarkt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szolnok belvárosában nyílt a legújabb PENNY üzlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
