Az EKI Creative Kft. bemutatta legújabb display-ét, melyet a cég a Paco Rabanne márka kozmetikumai számára fejlesztett és gyártott.
Eckert Péter key account menedzser szavai szerint: „A márka maga és szekrény tervrajza nem hagy kétséget afelől, hogy csak a legmagasabb minőség elfogadható. Fehér cérnakesztyűben szereltük össze. Majdnem műalkotás.” //
Kapcsolódó cikkeink
Úszik a sikerben az év első védjegyes terméke, az élő amur
Nagy öröm a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy számára, hogy…
Tovább olvasom >Termékek igényesen „tálalva”
A fogyasztói szokások változása a kereskedelmet közvetlenül érinti, így a…
Tovább olvasom >Raskó György: Az ársapkás burgonya minősége olyan, amit sertéseknek szoktunk adni
Raskó György agrárvállalkozó, közgazdász szerint a kormány nem számolt azzal,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >