Műszaki részleg nyílt a törökbálinti Auchan áruházban
A törökbálinti Auchan áruházban mostantól egy elkülönített üzletben kaphatók a sajátmárkás műszaki cikkek és elektronikai termékek, amelyek a Qilive márka alatt érhetők el. A 175 négyzetméteres üzlet központi részén elhelyezett online pult lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy teljes kínálatot végigböngésszenek.
Az Auchan áruházakban általában megtalálhatóak a sajátmárkás elektronikai termékek, de Törökbálinton most ezek különálló üzletben kerülnek bemutatásra. A Qilive üzletben 175 négyzetméteren 650 féle sajátmárkás műszaki cikk található. A termékek között könnyebb tájékozódást segítik a szemmagasságban elhelyezett táblák, melyek a termékkategóriákat jelölik.
Az üzlet műszaki részlegénél található online pult lehetőséget biztosít a vásárlóknak a teljes online választék áttekintésére. Ezt tovább erősíti a márkaboltból ingyenesen hívható telefonszám, ahol szakértő munkatársak adnak további információkat és válaszolnak a felmerülő kérdésekre. A digitális totem segítségével pedig a nagy háztartási gépek kínálata is bemutatásra kerül.
A Qilive a Auchan sajátmárkás műszaki, elektronikai és háztartási gépeinek összefoglaló neve, amely magában foglalja a háztartási kis- és nagygépeket, konyhai eszközöket, szépségápolási termékeket, szórakoztató elektronikai eszközöket és az ezekhez tartozó kiegészítőket. Az Auchan 3 év garanciát vállal a tartós használatra tervezett termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
Szokatlan akcióval rukkol elő az Auchan
A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. Az…
Tovább olvasom >Az Auchan debreceniket hívott vissza
Nem jelölt allergén jelenléte (szója) miatt az Auchan Magyarország Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >