Mustár ízű sört hoztak forgalomba Amerikában
A legtöbb búzasör természetes módon élénk sárga színű. Ám ennek az Oskar Blues kézműves sörgyár és a French’s mustármárka együttműködéséből származó nedűnek a színe mögött valami más is az oka: Amerika egyik kedvenc fűszere – írja a fooddive.com nyomán az origo.
A nemzeti mustárnap tiszteletére az Oskar Blues mustárral főzött sört hozott forgalomba.
A sajtóközlemény szerint a sört lime-mal, citrommal, mandarinnal és maracujával is vegyítik, hogy egy igazi frissítő felnőtt ital készüljön, például egy grillezéshez.
A mustár az egyik legnépszerűbb fűszer az Egyesült Államokban. Tavaly az amerikaiak mintegy 85 százaléka említette egy kutatás során, hogy használja. A Globe Newswire becslései szerint a világjárvány az Egyesült Államokban a fűszer-értékesítések növekedését hozta, összesen 8,2 milliárd dollárra becsülve az évi forgalmat.
A nemzeti mustárnapot minden évben augusztus 1-jén tartják. A mustáros sör ezt követően korlátozott ideig érhető el az Oskar Blues kocsmáiban, Coloradóban és Észak-Karolinában, valamint a kézműves sörgyártó webshopjában.
(Fooddive.com, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >Prémiumra hangolva
A tavalyi év áremelkedése a sörgyártókat szigorú költségkontrollra kényszerítette, miközben…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >