Munkatársai pénzügyi tudatosságát fejleszti a Tesco
„Pénzügyi Praktikák” címmel országos kampányt indított munkatársai számára a Tesco. Májusban a Magyar Nemzeti Bankkal, a Pénzügyminisztériummal és az Állami Számvevőszékkel együttműködve több helyszínen olyan praktikus tanácsokkal látják el az áruházlánc munkatársait, amik segítenek pénzügyeik tervezésében és kezelésében.
A Tesco társadalmi felelősségvállalási programja keretében csatlakozott két éve a Magyar Nemzeti Bank (MNB) Pénzügyi Navigátor programjához, ami a fogyasztók pénzügyi tudatosságát, a hazai pénzügyi kultúra fejlesztését hivatott segíteni.
Ennek az együttműködésnek a keretében, májusban a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózatának szerződött partnerszervezetei kitelepülnek és fogadják a dolgozókat 20 fővárosi és vidéki Tesco áruházban, valamint előadást tartanak a budaörsi központi irodában. A programhoz a szakmai támogatást az MNB, a Pénzügyminisztérium és az Állami Számvevőszék szakértői biztosítják. A kampány során olyan „jó tudni” jellegű praktikákról kapnak információt az érdeklődő kollégák, mint az egyszerűsített bankváltás, a bankkártya típusok közötti választás, vagy a pénzügyi panaszkezelés kérdése. Mindemellett a pénzügyi szakértők kitérnek az aktuális támogatások, a CSOK, és más lehetőségek bemutatására is. A „Pénzügyi Praktikák” program nagy segítséget nyújt a pénzügyek tudatosabb kezeléséhez.
„A Tesco számára kiemelten fontos a folyamatos tanulás lehetőségének biztosítása a munkatársak részére. Ennek érdekében számos belső tanfolyamot, továbbképzést érhetnek el, csak a tavalyi évben 4896 munkatársunk vett részt valamilyen képzésen, közülük 1221 fő kapott valamilyen államilag elismert képesítést” – mondta Hevesi Nóra. A Tesco kommunikációs vezetője hozzátette: „bízom benne, hogy a munkatársaink hasznosnak találják a „Pénzügyi Praktikák” programot, amely segíti őket mindennapi pénzügyeik tudatosabb tervezésében, egyúttal praktikus tanácsokat is nyújt számukra.”
„A TESCO 2017 óta partnere az MNB-nek, melynek során részt vesz a fogyasztók pénzügyi ismereteinek fejlesztését szolgáló edukációban is. A fogyasztók széles körének elérése után kézenfekvő lépésnek tűnt, az együttműködő partnerek munkavállalóinak direkt megszólítása is. A programot terveink szerint és a tapasztalatokat figyelembe véve folytatjuk és bővítjük” – mondta Szabó József Attila, az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjának vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >