Munkában az ÖRT új főtitkára
Bővült az ÖRT csapata, új főtitkár erősíti az ÖRT csapatát Gerendi Zsolt személyében. Több, mint 20 ügynökségi területen eltöltött év után döntött a váltásról és csatlakozott az ÖRT csapatához. Fazekas Ildikó pedig az igazgatói feladatokat látja el.
Az önszabályozás teljes rendszerének működtetése – az előzetes véleményezéstől a reklámok utólagos átfogó vizsgálatáig (monitoring) – mellett társadalmi érzékenység változásának nyomon követése, szükség esetén a munkába és a reklámok értékelési szempontrendszerébe való beépítése komoly kihívás és nagy felelőssége az ÖRT-nek. A digitális világ új kihívásai, a gyermekeknek szóló reklámozás, a környezetvédelem és az emberi méltóság csak néhány azok közül a kérdések közül, amelyekkel kapcsolatos nemzetközi trendeket, a szabályozási környezet változását és a fogyasztói kutatási eredményeket folyamatosan nyomon kell követni. A bővülő, erősödő csapatra tehát egyre több feladat vár.
Zsolt elsődleges feladata az ÖRT operatív teendőinek szervezése, a tagokkal és a társszervezetekkel való kapcsolattartás, valamint az új tagok toborzása lesz.
Nagy várakozás van bennem, hiszen a szakma egy új területével ismerkedhetem meg. Sokat fogok tanulni, és sok új szakembert ismerhetek majd meg, ez erős motivációt ad a számomra. Biztos vagyok benne, hogy az ügynökségi életemből hozott gyakorlati tapasztalatok hozzáadnak új elemeket az eddig is jól, nagyszerű kollégákkal működő csapatunk napi munkájához – fogalmazott Gerendi Zsolt az új főtitkár.
Nagyon örülök Zsolt érkezésének, hiszen az ő sokéves, multinacionális környezetben, operatív területen szerzett tapasztalata új lendületet hoz majd a mindennapi életünkbe – tette hozzá Fazekas Ildikó, aki az ÖRT igazgatói pozíciójában a stratégiai feladatokra koncentrál a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
ÖRT-NKFH workshop: fókuszban az etikus reklámozás és a hatósági együttműködés
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Nemzeti Kereskedelmi és…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >ÖRT és NMHH közös workshop: Az emberi testkép ábrázolásának hatása a fogyasztókra
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Nemzeti Média- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >