Munkában az ÖRT új főtitkára
Bővült az ÖRT csapata, új főtitkár erősíti az ÖRT csapatát Gerendi Zsolt személyében. Több, mint 20 ügynökségi területen eltöltött év után döntött a váltásról és csatlakozott az ÖRT csapatához. Fazekas Ildikó pedig az igazgatói feladatokat látja el.
Az önszabályozás teljes rendszerének működtetése – az előzetes véleményezéstől a reklámok utólagos átfogó vizsgálatáig (monitoring) – mellett társadalmi érzékenység változásának nyomon követése, szükség esetén a munkába és a reklámok értékelési szempontrendszerébe való beépítése komoly kihívás és nagy felelőssége az ÖRT-nek. A digitális világ új kihívásai, a gyermekeknek szóló reklámozás, a környezetvédelem és az emberi méltóság csak néhány azok közül a kérdések közül, amelyekkel kapcsolatos nemzetközi trendeket, a szabályozási környezet változását és a fogyasztói kutatási eredményeket folyamatosan nyomon kell követni. A bővülő, erősödő csapatra tehát egyre több feladat vár.
Zsolt elsődleges feladata az ÖRT operatív teendőinek szervezése, a tagokkal és a társszervezetekkel való kapcsolattartás, valamint az új tagok toborzása lesz.
Nagy várakozás van bennem, hiszen a szakma egy új területével ismerkedhetem meg. Sokat fogok tanulni, és sok új szakembert ismerhetek majd meg, ez erős motivációt ad a számomra. Biztos vagyok benne, hogy az ügynökségi életemből hozott gyakorlati tapasztalatok hozzáadnak új elemeket az eddig is jól, nagyszerű kollégákkal működő csapatunk napi munkájához – fogalmazott Gerendi Zsolt az új főtitkár.
Nagyon örülök Zsolt érkezésének, hiszen az ő sokéves, multinacionális környezetben, operatív területen szerzett tapasztalata új lendületet hoz majd a mindennapi életünkbe – tette hozzá Fazekas Ildikó, aki az ÖRT igazgatói pozíciójában a stratégiai feladatokra koncentrál a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Marketing Szövetség: életműdíj Dr. Megyer Örsnek
A Magyar Marketing Szövetség Tonk Emil Életműdíjasa 2024-ben Dr. Megyer…
Tovább olvasom >Átadták az idei Green Pledge védjegyeket
Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül a hazai szakmai szervezetek összefogásában
A hazai kommunikációs iparágban a mesterséges intelligencia (AI) használatának etikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >