Müller: német sikertörténet Magyarországon is
Erwin Franz Müller 1953-ban nyitotta meg a németországi Ulm mellett található Unterfahlheimben első férfifodrászüzletét, ahol hamarosan kozmetikai és parfümériai cikkek eladásával is foglalkozott. Rövid időn belül a Müller a német kiskereskedelmi láncok egyik legmeghatározóbb szereplőjévé vált. Évtizedek óta töretlen fejlődésével mára már Európa 7 országában van jelen, közel 900 üzlettel – Németország mellett, Magyarországon kívül Ausztriában, Svájcban, Horvátországban, Szlovéniában és Spanyolországban.
Magyarországon a Müller-üzletek rendelkeznek a legnagyobb drogériaválasztékkal, a Müller azonban sokkal több, mint egy egyszerű drogéria. Az üzletekben parfüméria-, natúr- és bio-, papír-írószer-, játék-, háztartás-, multimédia-, valamint harisnya- és kézimunkarészleg is várja a vásárlókat. Több mint 150 000 termék egyetlen üzletben!
A vállalat által forgalmazott termékek jelentős része Németországból érkezik, kiváló minőségű, exkluzív, gyakran más magyarországi üzlethálózatban nem forgalmazott termékeket kínálva ezzel vásárlóinak. A széles vásárlói igények kielégítésére törekedve a luxus- és lifestyle márkák mellett kiemelt szerepet kap a saját márkás termékek egyre bővülő kínálata. A vállalat 39 saját márkája közel 4000 kedvező ár-érték arányú terméket kínál a natúrkozmetikumoktól és drogéria termékektől kezdve a bioélelmiszereken át egészen a játékokig. A vállalat az utóbbi években tudatosan bővíti termékpalettáját hazai natúr és bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal, teret adva a magyar kis- és középvállalkozásoknak megmutatni magukat és bekerülni a Müller polcaira.
Magyarországon a Müller jelenleg 33 üzlettel és 18 ezer négyzetméteres raktárterülettel működik. A cég a saját márkás termékeinek gyártásánál kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre, az új termékeket a fenntarthatóság jegyében, ökológia szempontokat figyelembe véve alkotják meg. Számos AVEO, Barfuss, Duchesse, Lavozon, SensiDent és Terra Naturi termék összetétele mikroműanyag-mentes, hozzájárulva ezzel az élővizek védelméhez. Egyre több saját márkás termék rendelkezik olyan környezetbarát minősítéssel, mint például a Kék angyal, a Fairtrade, az FSC- vagy a biominősítés.
Emellett termékeit zöld teherautó-flottával szállítja, és immár Európa-szerte 43 Müller üzletben napenergiával nyerik az áramot. //
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >BCSDH taggyűlés: Álljunk a változások élére!
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH – Business…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >