Müller: német sikertörténet Magyarországon is
Erwin Franz Müller 1953-ban nyitotta meg a németországi Ulm mellett található Unterfahlheimben első férfifodrászüzletét, ahol hamarosan kozmetikai és parfümériai cikkek eladásával is foglalkozott. Rövid időn belül a Müller a német kiskereskedelmi láncok egyik legmeghatározóbb szereplőjévé vált. Évtizedek óta töretlen fejlődésével mára már Európa 7 országában van jelen, közel 900 üzlettel – Németország mellett, Magyarországon kívül Ausztriában, Svájcban, Horvátországban, Szlovéniában és Spanyolországban.
Magyarországon a Müller-üzletek rendelkeznek a legnagyobb drogériaválasztékkal, a Müller azonban sokkal több, mint egy egyszerű drogéria. Az üzletekben parfüméria-, natúr- és bio-, papír-írószer-, játék-, háztartás-, multimédia-, valamint harisnya- és kézimunkarészleg is várja a vásárlókat. Több mint 150 000 termék egyetlen üzletben!
A vállalat által forgalmazott termékek jelentős része Németországból érkezik, kiváló minőségű, exkluzív, gyakran más magyarországi üzlethálózatban nem forgalmazott termékeket kínálva ezzel vásárlóinak. A széles vásárlói igények kielégítésére törekedve a luxus- és lifestyle márkák mellett kiemelt szerepet kap a saját márkás termékek egyre bővülő kínálata. A vállalat 39 saját márkája közel 4000 kedvező ár-érték arányú terméket kínál a natúrkozmetikumoktól és drogéria termékektől kezdve a bioélelmiszereken át egészen a játékokig. A vállalat az utóbbi években tudatosan bővíti termékpalettáját hazai natúr és bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal, teret adva a magyar kis- és középvállalkozásoknak megmutatni magukat és bekerülni a Müller polcaira.
Magyarországon a Müller jelenleg 33 üzlettel és 18 ezer négyzetméteres raktárterülettel működik. A cég a saját márkás termékeinek gyártásánál kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre, az új termékeket a fenntarthatóság jegyében, ökológia szempontokat figyelembe véve alkotják meg. Számos AVEO, Barfuss, Duchesse, Lavozon, SensiDent és Terra Naturi termék összetétele mikroműanyag-mentes, hozzájárulva ezzel az élővizek védelméhez. Egyre több saját márkás termék rendelkezik olyan környezetbarát minősítéssel, mint például a Kék angyal, a Fairtrade, az FSC- vagy a biominősítés.
Emellett termékeit zöld teherautó-flottával szállítja, és immár Európa-szerte 43 Müller üzletben napenergiával nyerik az áramot. //
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >