Müller: német sikertörténet Magyarországon is
Erwin Franz Müller 1953-ban nyitotta meg a németországi Ulm mellett található Unterfahlheimben első férfifodrászüzletét, ahol hamarosan kozmetikai és parfümériai cikkek eladásával is foglalkozott. Rövid időn belül a Müller a német kiskereskedelmi láncok egyik legmeghatározóbb szereplőjévé vált. Évtizedek óta töretlen fejlődésével mára már Európa 7 országában van jelen, közel 900 üzlettel – Németország mellett, Magyarországon kívül Ausztriában, Svájcban, Horvátországban, Szlovéniában és Spanyolországban.

László Márton
ügyvezető
Müller Magyarország
Magyarországon a Müller-üzletek rendelkeznek a legnagyobb drogériaválasztékkal, a Müller azonban sokkal több, mint egy egyszerű drogéria. Az üzletekben parfüméria-, natúr- és bio-, papír-írószer-, játék-, háztartás-, multimédia-, valamint harisnya- és kézimunkarészleg is várja a vásárlókat. Több mint 150 000 termék egyetlen üzletben!
A vállalat által forgalmazott termékek jelentős része Németországból érkezik, kiváló minőségű, exkluzív, gyakran más magyarországi üzlethálózatban nem forgalmazott termékeket kínálva ezzel vásárlóinak. A széles vásárlói igények kielégítésére törekedve a luxus- és lifestyle márkák mellett kiemelt szerepet kap a saját márkás termékek egyre bővülő kínálata. A vállalat 39 saját márkája közel 4000 kedvező ár-érték arányú terméket kínál a natúrkozmetikumoktól és drogéria termékektől kezdve a bioélelmiszereken át egészen a játékokig. A vállalat az utóbbi években tudatosan bővíti termékpalettáját hazai natúr és bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal, teret adva a magyar kis- és középvállalkozásoknak megmutatni magukat és bekerülni a Müller polcaira.
Magyarországon a Müller jelenleg 33 üzlettel és 18 ezer négyzetméteres raktárterülettel működik. A cég a saját márkás termékeinek gyártásánál kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre, az új termékeket a fenntarthatóság jegyében, ökológia szempontokat figyelembe véve alkotják meg. Számos AVEO, Barfuss, Duchesse, Lavozon, SensiDent és Terra Naturi termék összetétele mikroműanyag-mentes, hozzájárulva ezzel az élővizek védelméhez. Egyre több saját márkás termék rendelkezik olyan környezetbarát minősítéssel, mint például a Kék angyal, a Fairtrade, az FSC- vagy a biominősítés.
Emellett termékeit zöld teherautó-flottával szállítja, és immár Európa-szerte 43 Müller üzletben napenergiával nyerik az áramot. //
Kapcsolódó cikkeink
Papíralapú kávékapszulákat vezet be a Nespresso Németországban
2025. február 17-től Németország-szerte kaphatók a Nespresso papíralapú kávékapszulái. Az…
Tovább olvasom >Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >