Müller Milk: 100 millió font a frisstej-ágazat átalakítására
A brit Müller Milk & Ingredients 100 millió fontos programot hirdetett Project Darwin néven, amellyel frisstej-üzletágát a fogyasztók, alkalmazottak és termelők számára egyaránt előnyös módon alakítja át. A 12 hónapon át tartó projekt célja az üzletmenet egyszerűsítése, a költségek csökkentése, továbbá az, hogy a korábbiaknál is jobban összpontosítson a fogyasztókra és elszámoltathatóbb legyen.
A projekt abból indul ki, hogy bár a britek szeretik a friss tejet, a piaci környezet a globális tejpiac volatilitása okán nagyban megváltozott, és ahhoz, hogy a jövedelmezőségét fenntartsa, a vállalatnak e változásokhoz alkalmazkodnia kell.
A program áttekinti a vállalat működésének valamennyi aspektusát, és az átalakulás feltehetően kemény döntésekre kényszeríti majd a menedzsmentet.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >UHT és friss tejek árversenye: hogyan változtak a tejpiaci trendek?
Az elmúlt évek jelentős változásokat hoztak a magyar tejpiacon, ahol…
Tovább olvasom >Vállalati szintű költségcsökkentésbe kezd a FrieslandCampina
– Az egész vállalat szintjén kell csökkentenünk a költségeket –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >