Müller Milk: 100 millió font a frisstej-ágazat átalakítására
A brit Müller Milk & Ingredients 100 millió fontos programot hirdetett Project Darwin néven, amellyel frisstej-üzletágát a fogyasztók, alkalmazottak és termelők számára egyaránt előnyös módon alakítja át. A 12 hónapon át tartó projekt célja az üzletmenet egyszerűsítése, a költségek csökkentése, továbbá az, hogy a korábbiaknál is jobban összpontosítson a fogyasztókra és elszámoltathatóbb legyen.
A projekt abból indul ki, hogy bár a britek szeretik a friss tejet, a piaci környezet a globális tejpiac volatilitása okán nagyban megváltozott, és ahhoz, hogy a jövedelmezőségét fenntartsa, a vállalatnak e változásokhoz alkalmazkodnia kell.
A program áttekinti a vállalat működésének valamennyi aspektusát, és az átalakulás feltehetően kemény döntésekre kényszeríti majd a menedzsmentet.
Kapcsolódó cikkeink
Változóban a vállalati működés – egyszerű költségcsökkentéssel már nem lehet versenyben maradni
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
