Műanyagcsökkentési lépések a Tescónál
Megszüntette a Tesco a multipack csomagolást saját márkás gyümölcslevei, az ásványvizei és szénsavas üdítőitalai esetében, hogy évente 45 millió darab műanyagot iktasson ki működéséből. Az összecsomagolás helyett indított kezdeményezés értelmében a vásárlók azonos darabszámú italt vásárolhatnak – akár többfélét is – a multipack árért.
A lépéssel a tervek szerint 12 millió darab műanyag és ősszel – a becslések szerint – további 33 millió darab kerül kiiktatásra.
A kezdeményezés nem példátlan, hiszen a vállalat híradásai szerint 2020 januárjában 67 millió darab műanyagot spórolt meg azzal, hogy valamennyi márkázott és saját márkás bab-, leves- és tonhalkonzervéről eltávolította a multipack csomagolást.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé termékek vásárlói májusban többféle módon is segíthetik a nélkülözőket
Május 9. és 22. között ismét támogathatják a rászorulókat a…
Tovább olvasom >Anyák napi ajándékok akciósan a Tescóból
Magyarországon idén május 5-én ünnepeljük az Anyák napját. Ezen a…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >