Műanyag-szelektálás: a vásárlók össze vannak zavarodva!
A kohézió és az infrastruktúra hiánya összezavarja a fogyasztókat a műanyag-újrahasznosítás kapcsán. Sok vásárló úgy gondolja, a brandeknek és a retailereknek kell vállalniuk a felelősséget azért, hogy a műanyaghulladék mennyisége a lehető legkevesebb legyen.
A PA Consulting felmérése szerint, mivel a hulladékkezelés irányítása hol az önkormányzatok, hol az államok és megyék feladata, a fogyasztók számára nehéz átlátni, mit tegyenek és mit ne az újrahasznosítás terén.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lesznek gondok kupak-fronton
Kevesebb mint egy hónap múlva, 2024 júliusától kizárólag olyan műanyag…
Tovább olvasom >Czakó Borbála: a gazdaságot értem, az embereket szeretem
Egy rendkívül sikeres életpályát tudhat maga mögött új podcast vendégünk,…
Tovább olvasom >Érkezik a tisztítószerek új generációja?
Az RTL Cápák között című műsorának pénzügyi tanácsadójaként a K&H…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >