Trade magazin > Hírek és cikkek > Események > MSC-minősítést kapott a Netto Marken-Discount saját márkás tonhala
MSC-minősítést kapott a Netto Marken-Discount saját márkás tonhala
Megkapta az MSC-minősítést a Netto Marken-Discount saját márkás tonhalválasztéka, amelyet a cég a Dreimaster név alatt értékesít.
Az MSC-minősítés lényege, hogy a termékek kizárólag környezetbarát halászatokból származó tonhalat tartalmaznak, ahol nincs túlhalászás.
Ráadásul a termékek megkapták a WWF minősítését is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Már Ausztráliában is küzd az élelmiszer-pazarlás ellen a Too Good To Go
Európai és észak-amerikai sikerei után a Too Good To Go…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >