Most már biztosan közeledik a karácsony!
Van néhány olyan reklám, amelyeket az egész világ vár a karácsonyi szezon előtt. Ilyen a John Lewis & Partners által fémjelzett kisfilm is, ami minden évben fontos témát helyez az ünnep középpontjába.
Itt az ideje lassan ráhangolódni az idei ünnepekre. A John Lewis & Partners 2022. évi karácsonyi reklámja pedig mindent tud, amivel egy pillanat alatt meghitt hangulatba ringathat minket! Idén ráadásul igazán különleges témát választottak hozzá!
Kapcsolódó cikkeink
Kevésbé volt szempont a fenntarthatóság karácsonykor
A Rondo Hullámkartongyártó Kft. a magyarok karácsonyi ajándékcsomagolási szokásait vizsgálta –…
Tovább olvasom >Felmerült, hogy ne lehessen reklámozni az ultrafeldolgozott élelmiszereket
Az LMP szeretné elérni, hogy 2027. január 1-jétől ne lehessen…
Tovább olvasom >NIQ: A Lidl és a Marks&Spencer a karácsonyi verseny győztesei az Egyesült Királyságban
Az NIQ iparági adatainak tanúsága szerint a Lidl mellett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >