Mixelj Riobával!
A koktélok reneszánszát éljük – a divatból ugyan soha nem mentek ki a szemnek és ízlelőbimbóknak egyaránt kellemes mixelt italok, ám a fogyasztóvendégek kísérletező kedvének és élménykeresésének köszönhetően új aranykorukat élik immár a fiatalokat vonzó nyári fesztiválokon is. A fogyasztói kedv növekedése szárnyakat adott a mixerek kreativitásának is, ezért folyamatosan születnek új ízek, miközben a trendekkel is lépést kell tartani.
A koktélok lehetnek alkoholosak, alkoholmentesek, gyömölcsösek, fűszeresek, teával vagy kávéval ízesítettek, jegesek vagy akár forróak, csak a képzelet szab határt – a METRO Nagykereskedelem azonban minden alapanyagot biztosít hozzájuk. A szirup nem hiányozhat a mixerek kelléktárából, hiszen nagyon sok koktél alapját adják – a METRO Rioba saját márkája elképesztően széles ízesített szirup kínálattal rendelkezik az egyszerű nádcukorsziruptól az olyan különlegességekig bezárólag, mint a passiógyümölcs- vagy a zöldbanán-szirup, kifejezetten HoReCa felhasználásra fejlesztve. A szirupok nemcsak a koktélok ízesítésére vethetők be, hanem limonádék és desszertek (sütemények, krémek, fagylaltok) készítésekor is megállják a helyüket. A Rioba szirupok ízvilágát remekül kiegészítik a METRO Chef gyümölcspürék, melyekkel rostot és testességet vihetnek a mixerek az italokba.
Az idei nyár slágerkoktéljai sem nélkülözhetik a minőségi szirupokat: az Aperol Spritz babérjaira törő Hugo Spritz lelke például a bodzaszirup (alapjaként a szintén saját márkás Corner Proseccot ajánlja a METRO); a legújabb őrületként a fiatalok körében taroló carajillo – hideg kávéval ízesített rum vagy likőr – pedig a kávékoktéloknál is jól bevált szirupízekkel (vanília, karamell, mogyoró) bolondítható meg. A koktélok ízvilágát egyre több ázsiai zamat színesíti: a gyömbér, a yuzu és a licsi a Rioba mangósziruppal csodás ízharmóniát adnak, de a kókuszszirup és a zöldbanán szirup is az egzotikus kontinenst idézi. A klasszikus koktélok természetesen továbbra is a koktéllapok élén szerepelnek, de a recepteket nem szentírásként kezelve, némi csavarral kínálják őket: a Cosmopolitant például citrusos szirup helyett áfonyasziruppal, ami a Rioba szirupok egyik közkedvelt tagja.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >