Minőségre fókuszáló vásárlók
lobális kutatásai alapján a Nielsen hat vásárlói típust tárt fel. Közülük az egyiket így határozzák meg: „A minőségre fókuszálva költ.”
Fő jellemzője: „Mindenből a legjobbat választom, tekintet nélkül az árra.”
További ismérve, hogy kulcsfontosságú számára a termékek minősége és az üzlet környezete, légköre. Ugyanakkor döntéseit nem feltétlenül mindig az egészség vagy a környezet szempontjai diktálják.
Általában nem nagyon okoz neki örömet a vásárlás. Kész megfizetni a gyors és kényelmes lebonyolítást, ezért kedveli, ha mindent egy helyen tud beszerezni.
Legtöbbször jó negyedekben lakó fiatalok alkotják ezt a csoportot, kis létszámú családot alkotók vagy szinglik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >