Minőségre fókuszáló vásárlók
lobális kutatásai alapján a Nielsen hat vásárlói típust tárt fel. Közülük az egyiket így határozzák meg: „A minőségre fókuszálva költ.”
Fő jellemzője: „Mindenből a legjobbat választom, tekintet nélkül az árra.”
További ismérve, hogy kulcsfontosságú számára a termékek minősége és az üzlet környezete, légköre. Ugyanakkor döntéseit nem feltétlenül mindig az egészség vagy a környezet szempontjai diktálják.
Általában nem nagyon okoz neki örömet a vásárlás. Kész megfizetni a gyors és kényelmes lebonyolítást, ezért kedveli, ha mindent egy helyen tud beszerezni.
Legtöbbször jó negyedekben lakó fiatalok alkotják ezt a csoportot, kis létszámú családot alkotók vagy szinglik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >