Minőségre fókuszáló vásárlók
lobális kutatásai alapján a Nielsen hat vásárlói típust tárt fel. Közülük az egyiket így határozzák meg: „A minőségre fókuszálva költ.”
Fő jellemzője: „Mindenből a legjobbat választom, tekintet nélkül az árra.”
További ismérve, hogy kulcsfontosságú számára a termékek minősége és az üzlet környezete, légköre. Ugyanakkor döntéseit nem feltétlenül mindig az egészség vagy a környezet szempontjai diktálják.
Általában nem nagyon okoz neki örömet a vásárlás. Kész megfizetni a gyors és kényelmes lebonyolítást, ezért kedveli, ha mindent egy helyen tud beszerezni.
Legtöbbször jó negyedekben lakó fiatalok alkotják ezt a csoportot, kis létszámú családot alkotók vagy szinglik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Új visszaváltási rendszert vezetett be az Auchan Románia Bukarestben
Az Auchan Románia új, tömeges visszagyűjtésre alkalmas visszaváltó rendszert indított…
Tovább olvasom >