Minőségi termékek, kreatív reklámok – újabb sikeres ALDI-kampányok

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 05. 03. 22:20

Az ALDI tavalyi „Íz-szigetek”, kóstoltatással egybekötött reklámkampányának sikerét követően 2012-ben is újszerű marketingkommunikációs aktivitásokkal jelentkezett.

A német diszkontáruház-lánc tagjai között nemzetközi szinten is újításairól ismert magyarországi leányvállalat, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. idei első kampánya rejtélyes játékra hívta a vásárlókat: a kreatívon egy fa törzsére kitűzött hirdetés szerepelt, amelyen ezúttal nem elkóborolt háziállatot, vagy elveszett plüssmackót kerestek, hanem a kedvező árú krémes tejföl, kaukázusi kefir, mogyorós csokoládé és ízletes bécsi virsli lelőhelyét. Természetesen mind a négy saját márkás termék egyedül az ALDI üzletek kínálatában elérhető, ám ezt a kreatív szándékosan nem emelte ki, sem azt, hogy ki a hirdető. A rejtély kibogozásában az ALDI a plakátokon és az online hirdetéseken feltüntetett keressuk.info weboldalon adott segítséget az érdeklődők számára.

A 2011-es „Íz-szigetek” kampány és kóstolás során több mint 30 000 vásárló által kiválónak értékelt termékek kaptak reflektorfényt a „Keressük!” kampány hirdetésein, amit egy kiemelten fontos üzenettel egészítettek ki: az ALDI üzletekben egy hétvégi nagybevásárlás – a gyors pénztáraknak köszönhetően is – akár 15 perc alatt is elvégezhető!

Az áruházlánc ráadásul nem áll meg itt: április és május során újabb kampány keretében hívja fel a figyelmet az ALDI-t versenytársaitól megkülönböztető előnyökre. A fókuszban ezúttal az ALDI-ban megvásárolható áruk minősége, továbbá az üzletlánc pénz-visszafizetési garanciája áll. Több konkurens áruháztól eltérően a reklámokban nem népszerű sztárok, hanem egy ALDI vásárló, az ALDI egyik dolgozója, illetve az SGS Hungária Kft. Mezőgazdasági laboratóriumok vezetője mutatja be az üzletekben kapható termékek szigorú minőségellenőrzését. Kevesen tudják, hogy az ALDI a törvényi előírásokon felül saját költségén évente legalább egyszer bevizsgáltatja az üzleteiben kapható valamennyi terméket. A kampány másik kiemelt üzenete az áruházlánc pénz-visszafizetési garanciája: ennek keretében a nem élelmiszer jellegű, 12 500 forintnál többe kerülő termékekre 2 hónapig, míg az ennél alacsonyabb értékű árukra korlátlan ideig nyújt visszavásárlási garanciát a cég. „Hisszük, hogy üzeneteink országszerte ismét számos magyar vásárlót győznek meg arról, hogy az ALDI-t érdemes kipróbálni, hiszen az üzleteinkben kapható, kiváló ár-érték arányú, minőségi termékek könnyen, sorban állás nélkül vásárolhatók meg, az elégedettséget ráadásul pénz-visszafizetési garanciánk is emeli” – teszi hozzá Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink