Minőség és megbízhatóság
Mint ahogy a munkánkra, úgy az általunk forgalmazott termékekre is igaz, hogy a minőség és megbízhatóság minden körülmények között jelen van a mindennapjainkban.
A Trade Group Europe Kft. 2018-ban alakult. Célunk olyan európai élelmiszergyártói márkák bevezetése Magyarországon, amelyek ugyan korábban nem voltak jelen a magyar piacon, ugyanakkor Európában jól ismert, magas minőségű termékeknek számítanak. Mára már számos európai országból és az Arab Emírségből ismert gyártópartner termékeinek kizárólagos forgalmazói vagyunk. Ezenkívül saját márkánkat is létrehoztuk, amelynek választékát folyamatosan bővítjük. Ezek közül kiemelkedik a legújabb brandünk, a ZIMBO, amely termékcsalád hazánkban is nagy ismertséggel rendelkezik.
Vállalatunk 2018-tól különböző mérföldköveket elérve folyamatosan bővült, és ma már teljes FMCG- és horecapiaci lefedettséggel rendelkezik.
Kiemelt termékkategóriáink a húskészítmények, tejtermékek, köztük a sajt és sajtkészítmények, alapvető élelmiszerek, bio és vegán termékek, reformélelmiszerek.
A cégcsoport éves forgalma elérni a 3 milliárd Ft bevételt és 1300 tonna éves értékesített mennyiséget.
A 2022. év elején újabb változás történt az életünkben, a Trade Group Europe Kft. megvásárolta a Bell Food Grouptól a romániai és magyarországi üzletágat, amivel tovább bővült vállalatunk. Romániában az itthoni üzleti modellhez hasonlóan egy több mint tízéves múlttal rendelkező kereskedelmi irodát működtetünk, és teljes piaci lefedettséggel képviseljük az általunk forgalmazott gyártókat, brandeket. A román piacon egyik fő célunk, hogy az európai gyártók mellett a magyar gyártók termékeit is bevezessük a piacra, erősítsük a magyar termékek jelenlétét Romániában. Nagy öröm számunkra, hogy számos gyártóval elindult már a sikeres együttműködés.
További céljaink között szerepel a horvát piac erősítése, ahol még ebben az évben megnyitjuk kereskedelmi irodánkat, és a magyar és román üzleti modellünk alapján megkezdjük működésünket.
2023-ban expanziónk tovább folytatódik Németországba, ahol szintén folynak már az előkészületek vállalatunk bővítésére vonatkozóan. Itt szintén célunk, hogy a magyarországi gyártókat képviseljük, és magyar termékek jelenlétét ott is tovább erősítsük.
Működésünk során folyamatosan nagy hangsúlyt fektetünk a minőségre, fenntarthatóságra és a különleges fogyasztói igények kiszolgálására a jövőben is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Cél az élelmiszeripar fejlesztése
Ez az év az inflációról szól, és a mi feladatunk,…
Tovább olvasom >Teret nyerhetnek a baromfimájasok
A homogén, kenhető májas igazi hungarikum, és az erős hagyományok…
Tovább olvasom >Korokon át, korszerűen
A szárított húskészítmények közül jelenleg a szalámi tűnik válságállóbbnak. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >