Minimalizálható a munkaerőhiány problémája
Több, mint egy éve kapta meg elsőként hazai informatikai vállalkozás az önkiszolgáló pénztárgép megoldására a NAV engedélyét, melyet azóta több élelmiszerlánc is bevezetett, a nemzetközi trendek itthon is beigazolódnak.
A Szintézis ZRt. egy éve kapta meg első hazai informatikai vállalkozásként saját fejlesztésű önkiszolgáló pénztárgép megoldásának NAV engedélyét, 2019. szeptemberében pedig már elérték a 44 telepítést a Príma-láncnál. A Szintézis retail megoldásához kapcsolt önkiszolgáló kasszákat készpénzkezelő és bankkártya elfogadó egységgel, valamint ellenőrző mérleggel szerelték fel, továbbá törzsvásárlói rendszert is képes kezelni.
Lassú kasszazóna, elégedetlen vásárlók
Tudta, hogy egy nemzetközi felmérés során a megkérdezett vásárlók több mint 50%-a a kasszazónában való hosszas várakozást jelölte meg a kereskedelem legnagyobb problémájaként?
Sajnos a kígyózó sorok nem ritkák, amit tovább nehezít a szakképzett munkaerő hiánya. A KSH 2019. II. negyedévi kimutatása 6264 betöltetlen álláspozíciót jelentett csak a kereskedelemben.
Modernizálódnak a vásárlók is
A hazai élelmiszerkereskedelmi statisztikák is jól mutatják, hogy elérkezett az önkiszolgáló kasszák ideje. A Szintézis Zrt. saját felmérése szerint a fővárosi, önkiszolgáló kasszákkal felszerelt üzletek forgalmának 45 %-a érkezik az automata megoldásokból, de van olyan bolt, ahol bizonyos időszakokban ez a szám eléri a 90 %-ot is!
A hagyományos kasszák 35-40 %-os bankkártyás tranzakciószámával szemben az SCO-k (self check out – önkiszolgáló pénztárgép) forgalmának több mint 50 %-át teszi ki a gyors és kényelmes kártyás fizetés.
A fenti számokat is figyelembe véve nincs mire várni, a gyorsuló kasszazóna igénye, a kereskedelmi szakember hiány és a tudatos vásárlók már megkövetelik az önkiszolgáló kasszákat!
Adjon komplex választ a szakképzett munkaerőhiányra, optimalizálja, gyorsítsa a kasszazónát, erősítse a vásárlói lojalitást és növelje a kereskedelmi forgalmát
Kapcsolódó cikkeink
KSH: novemberben a fogyasztói árak 3,7 százalékkal haladták meg az előző év azonos havi értékeket
Novemberben a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >9 százalékkal drágult a tölteni való paprika
A KSH adatai szerint Magyarországon 1,28 ezer hektárról 90,61 ezer…
Tovább olvasom >KSH: 2024-ben a mezőgazdasági kibocsátás értéke 8,0 százalékkal elmaradt az előző évitől
A mezőgazdaság teljes kibocsátása 2024-ben 4,0 ezer milliárd forint felett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >