Mindent megtesz az EuroCommerce Ukrajna megsegítéséért
Az EuroCommerce, amely az európai retail- és nagykereskedelmi szektort képviseli, elkötelezte magát amellett, hogy amit tud, megtesz Ukrajna segítése érdekében. A szervezet az ellátási lánc elakadásai kapcsán nyilatkozott így, amely jelentős károkat szenvedett az orosz invázió miatt.
A csoport üdvözölte az erős szankciók bevezetését az orosz inváziót követően. Mint közleményében megfogalmazta, más cégek és szervezetek csatlakozását kezdeményezte annak érdekében, hogy a retailszektor minél nagyobb egységben támogathassa az EU által tervezett lépéseket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Európai Kereskedelem Napja: átalakul a szektor
Huszadik alkalommal rendezték meg az Európai Kereskedelem Napját, amelyen a…
Tovább olvasom >Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Jubileumi 20. Európai Kereskedelem Napja (videóval)
Huszadik, jubileumi alkalommal került megrendezésre az Európai Kereskedelem Napja. A szervező VOSZ a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >