Mindent egy kézben

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 30. 08:00

A Lekkerland a nagykereskedelem, a logisztika és a szolgáltatások egy különleges és egyedi kombinációját jelenti. A nemzetközi és regionális vevők számára, akik jól felépített folyamatok és szabványok alapján működnek, a Lekkerland megbízható és rugalmas együttműködő partner. A Lekkerland a „mindent egy kézben” szolgáltatáscsomagot ajánlja vevőinek, fő célja, hogy biztos alapot nyújtson partnerei üzleti sikereihez.A benzinkutak shopjai, trafikok, kis boltok, gyorséttermek és üzemi étkezdék a vevői elégedettség biztosításáért és a kívánt forgalomnövekedés érdekében igénylik a széles körű, folyamatosan megújuló kínálatot mind a szortiment, mind a szolgáltatások terén. Az új termékek, új csomagolások és kiszerelések azonban egyaránt kihívást jelentenek a gyártók és a disztribútorok számára. A Lekkerland a piaci trendek ismeretében kiválóan összehangolja a conveneince piac szereplőinek érdekeit. Kiterjedt beszállítói körrel, versenyképes, megbízható, vevőközpontú szolgáltatásaival áll ügyfelei rendelkezésére. Négy key account manager és tizenegy területi képviselő áll folyamatos kapcsolatban a vevőkkel mindennap. A Lekkerlandnál a convenience egyfajta életfelfogás.

Árukatalógustól a bolti tervezésig
A Lekkerland érzékelve a vevői igényeket, igen szélesnek számító, közel 3500 cikk­elemes kínálatával, személyes tanács­adással és összetett szolgáltatáscsomagokkal áll a vevők rendelkezésére, akik között elsősorban benzinkútshopok, nagykonyhák, üzemi étkezdék, élelmiszerboltok találhatók. Területi képviselőik jelentik az első láncszemet re­gionális vevőik felé a napi munka során.
Szolgáltatási kínálatukban éppúgy megtalálható a vevőre szabott rendelői lista, mint a regionális vevőknél jellemző speciális kínálatot tartalmazó árukatalógus.
A Lekkerland ezen felül akciós lapokkal tájékoztatja kereskedelmi partnereit vonzó akciós termékeiről, abszolút slágercikkeiről. Ezek az akciós újságok hasznos tippeket is tartalmaznak mind az áruk kihelyezésére és az árjelzésre, mind új termékekről, akciós árukról és reklámmódszerekről is tájékoztatnak. Az ajánlatot sokoldalú marketing- és testreszabott bolttervezés egészíti ki. Az adott üzlet helyi adottságainak megfelelő áruelhelyezés fontos forgalmi potenciált jelent, hosszú távon üzleti sikert biztosítva a partnernek.

Európai integrált menedzsmentrendszer
Nemzetközi viszonylatban azonos teljesítménystandardok és jobb átláthatóság: ezekkel a célkitűzésekkel kapcsolja össze a Lekkerland Európát átfogó integrált menedzsmentrendszerének (IMS) bevezetését. Az IMS magában foglalja az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszert és a HACCP, vagyis Hazard Analysis Critical Control Point néven ismert higiéniai biztosítási rendszert.
– Azt szeretnénk, ha vevőink minden országban egyformán magas szintű szolgáltatási színvonalat élvezhetnének – kommentálja a nemzetközi projekt beindítását Michael Gerlif, a Lekkerland pénzügyi igazgatója.
Az európai minőségirányítási rendszer nem csak definiálja a minőségpolitikát, és nem csak minőségi standardokat ír elő. Az egységes jelzőszámrendszer ezen felül arra hivatott, hogy a szolgáltatások színvonala minden országban egyértelműen és egységesen mérhető legyen, például a reklamációkra vagy a szállítói teljesítményekre vonatkozóan is. A központból érkező irányelvek alapján a kivitelezést az egyes országok helyi szervezetei szakértő menedzsment fel­ügye­letével végzik. A rendszer például figyelembe veszi azt is, hogy az egyes vállalat használ-e már minőségirányítási rendszert, vagy hogy milyen informatikai rendszert alkalmaz.
A Lekkerlandot a Bureau Veritas Quality International (BVQI) nemzetközi tanúsítványkiadó intézet kíséri figyelemmel.
A Lekkerland 2006 őszén költözött új raktárbázisába, a ProLogis Harbor parkba. A költözéssel a raktárterület 7700 négyzetméterre növekedett. Az új központ földrajzi elhelyezkedése miatt könnyen elérhető az összes autópálya és főbb közlekedési útvonal.

Kapcsolódó cikkeink