Minden üzletében elindítja az Asda ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását
Mind az 581 üzletében elindította ‘Scan & Go Mobile’ szolgáltatását az Asda. A brit kiskereskedő így próbálja erősíteni a kapcsolat nélküli fizetés jelenlétét a vírus idején.
A szolgáltatás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy telefonjaikkal bescanneljék és kifizessék a vásárolt termékeket az Asda appján keresztül.
A lépés biztosítja mind a vásárlók, mind az alkalmazottak biztonságát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nagy megújulásra készül az Asda
Az Asda új elnöke és korábbi vezérigazgatója, Allan Leighton szerint…
Tovább olvasom >Új, önkiszolgáló áruvisszavételi rendszert tesztel az Asda
Az Asda brit szupermarketlánc kísérleti jelleggel új önkiszolgáló visszáru rendszert…
Tovább olvasom >70 ezer fogápolási csomagot adományoz az Asda és a Colgate brit iskoláknak
Az Asda és a Colgate új kezdeményezése keretében több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >