Minden uszodában és wellness-központban csökken a víz hőmérséklete, kivéve a termálfürdőket
Sok helyen bezárták a szaunákat, csökkentették a vízhőmérsékletet, de a fürdők alapszolgáltatásai minden esetben biztosítva vannak a vendégeknek, és a termálvíz hőmérséklete sem csökken, hiszen az geotermikusan adott – nyilatkozta Lazay Gyula, Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. üzemeltetési igazgatója az InfoRádiónak.

A termálvíz hőmérséklete adott
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. 2022-ben eddig nagyon sikeres, a fürdők és a strandok kiemelt vendégforgalmat bonyolítottak le, többek közt a nyári hőségriadós időszakoknak köszönhetően, de az energiaárak emelkedését figyelve már augusztusban elkezdett társaságunk kidolgozni egy energiaválság-kezelési tervet. A használatával eddig sikerült elkerülnünk azt, hogy a fürdőink, illetve az uszodáink nyitvatartását meg kelljen változtatnunk
Akárhogy is, úgy tűnik, hogy a rezsidémon a fürdőket is utolérte.
„A vendégforgalom és költségnövekedés folyamatos elemzése alapján egyes szolgáltatásokat időbeli korlátoznak, de az alapszolgáltatásokat minden esetben biztosítják Azokban az egységekben, ahol többféle és több hőmérsékletű szauna van, általában a hétköznap délelőtti időszakokban szűkített szolgáltatást nyújtanak, például kevesebb szauna, gőzkamra üzemel, valamint az élményelemekkel rendelkező medencékben a működési ciklusidőt csökkentik, hiszen ezen berendezések üzemeltetése nagyon nagy energia igénnyel jár”
– tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Szallas.hu: a magyar utazóknak az idén nyáron a Balaton, apartman és két éjszaka a sláger
Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási…
Tovább olvasom >Nagy hazai borravaló-körkép: így jattolnak a magyarok a vendéglátósok szerint
A vendéglátósok 75 százaléka számolt be arról, hogy a vendégektől…
Tovább olvasom >Rekordforgalomra készül a budapesti repülőtér – minden részletre kiterjed a nyári felkészülés
Soha nem látott utasforgalomra számítanak a 2025-ös nyári szezonban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >