Minden negyedik vásárló használt BNPL szolgáltatást az elmúlt fél évben
A Mastercard’s World Payments Advisory™ új, több mint 50 országban végzett kutatása szerint a válaszadók több, mint negyede használt BNPL szolgáltatást az elmúlt hat hónapban. A BNPL felhasználók számára, “a fizetési határidő elfelejtése” volt a fő indok, amiért korábban elmulasztottak egy utalást. A BNPL szolgáltatások terjedését leginkább akadályozó tényezőnek a “rejtett költségektől való félelem” bizonyult.
A Mastercard Installments nem csak egy újabb fizetési forma, hanem egy olyan felelősségteljes és fenntartható kölcsönszolgáltatás, melyben fontos szerepet kap a modern fogyasztóvédelem és a transzparens adatkezelés is. A technológiai innovációk, valamint tanácsadói tapasztalata segítségével a Mastercard a kölcsönök egy újabb, modernebb és okosabb ökoszisztémáját teremtette meg:
- Mélyebb tanulságok és elemzések: A kereskedők és hitelkihelyezők átfogó adatgyűjtő táblákhoz férhetnek hozzá, amelyek segítségével jobban megérthetik, hogyan teljesítenek a termékeik. A Mastercard Test & Learn® technológiája meg tudja határozni, hogy hova érdemes helyezni a prioritásokat és összpontosítani az erőforrásokat, a felhasználói élmény javításának és a sikeres hitel-visszafizetések elősegítésének érdekében.
- A törlesztési kockázat mérséklése nyílt bankolás és mesterséges intelligencia segítségével: Az Egyesült Államokban a fogyasztók által megadott adatok és a nyílt bankolási technológia segítségével a hitelezők azonosíthatják a sikertelen törlesztéseket előre jelző viselkedési mintákat, és könnyebben választ adhatnak rá, csökkentve ezáltal az elmaradó fizetések kockázatát. A mesterséges intelligencia pedig gyorsabb és pontosabb modelleket készít a sikeres hitelezés érdekében.
- Erős és átfogó fogyasztóvédelem: A Mastercard részletfizetési programban való részvétel során a hitelkihelyezők vállalják, hogy betartják az adatfelhasználással kapcsolatos hatályos törvényeket és a felelős hitelnyújtásra vonatkozó irányelveket. A fogyasztók és az amerikai kisvállalkozások ugyanazt a nyugalmat élvezhetik, amit minden más Mastercard terméknél is megkapnak – beleértve a tokenizálást, a vitarendezést és a zéró visszaélés felelősség elvét.
A Mastercard kutatásai azt mutatják, hogy részletfizetési megoldásokat a magánéletükben használó kisvállalkozók több mint 70%-a hajlandó lenne igénybe venni hasonló szolgáltatást a vállalkozásuk részére is. ii Ezt jól bizonyítja, hogy az Egyesült Államokban a Live Oak Bank, az ország vezető kisvállalkozói hitelezője támogatja a programot, és ezzel 7 000 kisvállalkozói ügyfele számára teszi elérhetővé a Mastercard részletfizetést.
A Mastercard Installments szolgáltatást már olyan jól ismert partnerek is támogatják, mint a HSBC, J.P.Morgan és a NatWest az Egyesült Királyságból, a Cross River Bank, Evolve Bank & Trust, Jifiti, Live Oak Bank, MOCA Financial és a WebBank Amerikából valamint a Saudi National Bank (SNB) Szaúdi-Arábiából. A szolgáltatás a Mastercard 90 millió piaci szereplőt összekötő, megbízható hálózatán alapul, amely lehetővé teszi a gyors és biztonságos BNPL fizetéseket a boltokban és online egyaránt.
“Hiszünk abban, hogy a fizetés csatornájától függetlenül, minden esetben a biztonság a fő szempont” mondta Craig Vosburg, a Mastercard Termékigazgatója. “Az innováció fizetőeszköze nem más, mint a bizalom. Ezért mi a Mastercardnál már a tervezés pillanatától szem előtt tartjuk a termékeink és szolgáltatásaink biztonságát, így mindig felkészültek tudunk maradni a partnereink biztonsággal kapcsolatos igényeire. Ezzel a hozzáállással bizalmat építünk a fizetési megoldások piacán. “
Kapcsolódó cikkeink
Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Értékteremtő együttműködés
Az ünnepi időszak különleges alkalom, amikor a márkák még közelebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >