Minden negyedik vásárló használt BNPL szolgáltatást az elmúlt fél évben
A Mastercard’s World Payments Advisory™ új, több mint 50 országban végzett kutatása szerint a válaszadók több, mint negyede használt BNPL szolgáltatást az elmúlt hat hónapban. A BNPL felhasználók számára, “a fizetési határidő elfelejtése” volt a fő indok, amiért korábban elmulasztottak egy utalást. A BNPL szolgáltatások terjedését leginkább akadályozó tényezőnek a “rejtett költségektől való félelem” bizonyult.
A Mastercard Installments nem csak egy újabb fizetési forma, hanem egy olyan felelősségteljes és fenntartható kölcsönszolgáltatás, melyben fontos szerepet kap a modern fogyasztóvédelem és a transzparens adatkezelés is. A technológiai innovációk, valamint tanácsadói tapasztalata segítségével a Mastercard a kölcsönök egy újabb, modernebb és okosabb ökoszisztémáját teremtette meg:
- Mélyebb tanulságok és elemzések: A kereskedők és hitelkihelyezők átfogó adatgyűjtő táblákhoz férhetnek hozzá, amelyek segítségével jobban megérthetik, hogyan teljesítenek a termékeik. A Mastercard Test & Learn® technológiája meg tudja határozni, hogy hova érdemes helyezni a prioritásokat és összpontosítani az erőforrásokat, a felhasználói élmény javításának és a sikeres hitel-visszafizetések elősegítésének érdekében.
- A törlesztési kockázat mérséklése nyílt bankolás és mesterséges intelligencia segítségével: Az Egyesült Államokban a fogyasztók által megadott adatok és a nyílt bankolási technológia segítségével a hitelezők azonosíthatják a sikertelen törlesztéseket előre jelző viselkedési mintákat, és könnyebben választ adhatnak rá, csökkentve ezáltal az elmaradó fizetések kockázatát. A mesterséges intelligencia pedig gyorsabb és pontosabb modelleket készít a sikeres hitelezés érdekében.
- Erős és átfogó fogyasztóvédelem: A Mastercard részletfizetési programban való részvétel során a hitelkihelyezők vállalják, hogy betartják az adatfelhasználással kapcsolatos hatályos törvényeket és a felelős hitelnyújtásra vonatkozó irányelveket. A fogyasztók és az amerikai kisvállalkozások ugyanazt a nyugalmat élvezhetik, amit minden más Mastercard terméknél is megkapnak – beleértve a tokenizálást, a vitarendezést és a zéró visszaélés felelősség elvét.
A Mastercard kutatásai azt mutatják, hogy részletfizetési megoldásokat a magánéletükben használó kisvállalkozók több mint 70%-a hajlandó lenne igénybe venni hasonló szolgáltatást a vállalkozásuk részére is. ii Ezt jól bizonyítja, hogy az Egyesült Államokban a Live Oak Bank, az ország vezető kisvállalkozói hitelezője támogatja a programot, és ezzel 7 000 kisvállalkozói ügyfele számára teszi elérhetővé a Mastercard részletfizetést.
A Mastercard Installments szolgáltatást már olyan jól ismert partnerek is támogatják, mint a HSBC, J.P.Morgan és a NatWest az Egyesült Királyságból, a Cross River Bank, Evolve Bank & Trust, Jifiti, Live Oak Bank, MOCA Financial és a WebBank Amerikából valamint a Saudi National Bank (SNB) Szaúdi-Arábiából. A szolgáltatás a Mastercard 90 millió piaci szereplőt összekötő, megbízható hálózatán alapul, amely lehetővé teszi a gyors és biztonságos BNPL fizetéseket a boltokban és online egyaránt.
“Hiszünk abban, hogy a fizetés csatornájától függetlenül, minden esetben a biztonság a fő szempont” mondta Craig Vosburg, a Mastercard Termékigazgatója. “Az innováció fizetőeszköze nem más, mint a bizalom. Ezért mi a Mastercardnál már a tervezés pillanatától szem előtt tartjuk a termékeink és szolgáltatásaink biztonságát, így mindig felkészültek tudunk maradni a partnereink biztonsággal kapcsolatos igényeire. Ezzel a hozzáállással bizalmat építünk a fizetési megoldások piacán. “
Kapcsolódó cikkeink
Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >A készpénzmentes fizetés iránti bizalom és használat is növekedett a Mastercard Digitális Fizetési Indexe szerint
A Mastercard legfrissebb, a pénzforgalmi digitalizáció fejlődését értékelő Digitális Fizetési…
Tovább olvasom >Itthon 100 kártyából 13 Revolut?
A Revolut neobank egyre jelentősebb szereplővé válik Magyarországon, ahol immár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >