Minden negyedik vásárló használt BNPL szolgáltatást az elmúlt fél évben
A Mastercard’s World Payments Advisory™ új, több mint 50 országban végzett kutatása szerint a válaszadók több, mint negyede használt BNPL szolgáltatást az elmúlt hat hónapban. A BNPL felhasználók számára, “a fizetési határidő elfelejtése” volt a fő indok, amiért korábban elmulasztottak egy utalást. A BNPL szolgáltatások terjedését leginkább akadályozó tényezőnek a “rejtett költségektől való félelem” bizonyult.

Folytatódik a buy now, pay later szolgáltatás bővítése
A Mastercard Installments nem csak egy újabb fizetési forma, hanem egy olyan felelősségteljes és fenntartható kölcsönszolgáltatás, melyben fontos szerepet kap a modern fogyasztóvédelem és a transzparens adatkezelés is. A technológiai innovációk, valamint tanácsadói tapasztalata segítségével a Mastercard a kölcsönök egy újabb, modernebb és okosabb ökoszisztémáját teremtette meg:
- Mélyebb tanulságok és elemzések: A kereskedők és hitelkihelyezők átfogó adatgyűjtő táblákhoz férhetnek hozzá, amelyek segítségével jobban megérthetik, hogyan teljesítenek a termékeik. A Mastercard Test & Learn® technológiája meg tudja határozni, hogy hova érdemes helyezni a prioritásokat és összpontosítani az erőforrásokat, a felhasználói élmény javításának és a sikeres hitel-visszafizetések elősegítésének érdekében.
- A törlesztési kockázat mérséklése nyílt bankolás és mesterséges intelligencia segítségével: Az Egyesült Államokban a fogyasztók által megadott adatok és a nyílt bankolási technológia segítségével a hitelezők azonosíthatják a sikertelen törlesztéseket előre jelző viselkedési mintákat, és könnyebben választ adhatnak rá, csökkentve ezáltal az elmaradó fizetések kockázatát. A mesterséges intelligencia pedig gyorsabb és pontosabb modelleket készít a sikeres hitelezés érdekében.
- Erős és átfogó fogyasztóvédelem: A Mastercard részletfizetési programban való részvétel során a hitelkihelyezők vállalják, hogy betartják az adatfelhasználással kapcsolatos hatályos törvényeket és a felelős hitelnyújtásra vonatkozó irányelveket. A fogyasztók és az amerikai kisvállalkozások ugyanazt a nyugalmat élvezhetik, amit minden más Mastercard terméknél is megkapnak – beleértve a tokenizálást, a vitarendezést és a zéró visszaélés felelősség elvét.
A Mastercard kutatásai azt mutatják, hogy részletfizetési megoldásokat a magánéletükben használó kisvállalkozók több mint 70%-a hajlandó lenne igénybe venni hasonló szolgáltatást a vállalkozásuk részére is. ii Ezt jól bizonyítja, hogy az Egyesült Államokban a Live Oak Bank, az ország vezető kisvállalkozói hitelezője támogatja a programot, és ezzel 7 000 kisvállalkozói ügyfele számára teszi elérhetővé a Mastercard részletfizetést.
A Mastercard Installments szolgáltatást már olyan jól ismert partnerek is támogatják, mint a HSBC, J.P.Morgan és a NatWest az Egyesült Királyságból, a Cross River Bank, Evolve Bank & Trust, Jifiti, Live Oak Bank, MOCA Financial és a WebBank Amerikából valamint a Saudi National Bank (SNB) Szaúdi-Arábiából. A szolgáltatás a Mastercard 90 millió piaci szereplőt összekötő, megbízható hálózatán alapul, amely lehetővé teszi a gyors és biztonságos BNPL fizetéseket a boltokban és online egyaránt.
“Hiszünk abban, hogy a fizetés csatornájától függetlenül, minden esetben a biztonság a fő szempont” mondta Craig Vosburg, a Mastercard Termékigazgatója. “Az innováció fizetőeszköze nem más, mint a bizalom. Ezért mi a Mastercardnál már a tervezés pillanatától szem előtt tartjuk a termékeink és szolgáltatásaink biztonságát, így mindig felkészültek tudunk maradni a partnereink biztonsággal kapcsolatos igényeire. Ezzel a hozzáállással bizalmat építünk a fizetési megoldások piacán. “
Kapcsolódó cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Már a német boltokban is lehet PayPal-lel fizetni
A PayPal a világon elsőként Németországban vezeti be az okostelefonnal…
Tovább olvasom >További cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >