Milyen e-kereskedelmi csomagolást akarnak a vásárlók?

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 06. 10. 10:31

Mennyire felel meg az elvárásoknak?

DS Smith logo

Az e-kereskedelmi ellátási lánc összetettségéből adódóan az e-commerce csomagoknak közel 50 érintési ponton kell épségben áthaladniuk, mire a vásárlók otthonába megérkeznek. S ha ez még nem lenne elég kihívás, meg kell felelniük az egyre nagyobb elvárásoknak is. De tudjuk-e, mik a vásárlók elvárásai? Tudjuk, milyen e-csomagolás felel meg ezeknek, ami segíti az értékesítés növelését, ugyanakkor a költségek sem szállnak el, és az ökológiai lábnyomra is figyel?

A DS Smith Ipsos MORI-val végzett kutatása arra kereste a választ, hogy a COVID által előállt helyzet miként változtatta meg a fogyasztók hozzáállását a csomagoláshoz. Jobban aggódnak-e a csomagolási higiénia miatt, mint a környezet védelméért? Ha igen, hogyan kell erre reagálni?

 

Mielőtt azt gondolnánk, hogy egyik a másikat háttérbe szorítja, pont az ellenkezője látható; továbbra is komoly igény van a fenntartható e-kereskedelmi csomagolások iránt a vásárlók részéről. Az online vásárlók 41%-a teljesen újrahasznosítható csomagolást akar, 58%-uk kevesebb csomagolást szeretne, míg minden ötödik már nem vásárol többet olyan online kiskereskedőnél, akiknek csomagolása nem fenntartható.Vásárlói észre fogják venni a különbséget!

A fogyasztók azokhoz az online kereskedőkhöz, márkákhoz fordulnak, amelyek komolyan veszik a fenntarthatóságot. Erre jelentenek választ a DS Smith fenntartható e-kereskedelmi megoldásai, melyek kizárólag újrahasznosított alapanyagokból készülnek, így elkerülhető a műanyag használata. Biztonságban megóvják a termékeket a teljes ellátási láncban, könnyen visszaküldhetőek és újrahasznosíthatóak.

Tudjon meg még többet, milyen elvárásaik vannak a fogyasztóknak az e-­kereskedelmi csomagolásokkal szemben! Töltse le ingyenes kutatási beszámolónkat, és ismerje meg e-kereskedelmi csomagolási megoldásainkat! (x)

*Adatok forrása: „Fenntartható csomagolás a COVID utáni világban” Ipsos MORI, 2020. november

 DS Smith Packaging Hungary
[email protected]
www.dssmithpackaging.hu
BLOG – DS Smith Packaging Hungary

Kapcsolódó cikkeink