Milyen e-kereskedelmi csomagolást akarnak a vásárlók?
Mennyire felel meg az elvárásoknak?

Az e-kereskedelmi ellátási lánc összetettségéből adódóan az e-commerce csomagoknak közel 50 érintési ponton kell épségben áthaladniuk, mire a vásárlók otthonába megérkeznek. S ha ez még nem lenne elég kihívás, meg kell felelniük az egyre nagyobb elvárásoknak is. De tudjuk-e, mik a vásárlók elvárásai? Tudjuk, milyen e-csomagolás felel meg ezeknek, ami segíti az értékesítés növelését, ugyanakkor a költségek sem szállnak el, és az ökológiai lábnyomra is figyel?
A DS Smith Ipsos MORI-val végzett kutatása arra kereste a választ, hogy a COVID által előállt helyzet miként változtatta meg a fogyasztók hozzáállását a csomagoláshoz. Jobban aggódnak-e a csomagolási higiénia miatt, mint a környezet védelméért? Ha igen, hogyan kell erre reagálni?

Mielőtt azt gondolnánk, hogy egyik a másikat háttérbe szorítja, pont az ellenkezője látható; továbbra is komoly igény van a fenntartható e-kereskedelmi csomagolások iránt a vásárlók részéről. Az online vásárlók 41%-a teljesen újrahasznosítható csomagolást akar, 58%-uk kevesebb csomagolást szeretne, míg minden ötödik már nem vásárol többet olyan online kiskereskedőnél, akiknek csomagolása nem fenntartható.* Vásárlói észre fogják venni a különbséget!
A fogyasztók azokhoz az online kereskedőkhöz, márkákhoz fordulnak, amelyek komolyan veszik a fenntarthatóságot. Erre jelentenek választ a DS Smith fenntartható e-kereskedelmi megoldásai, melyek kizárólag újrahasznosított alapanyagokból készülnek, így elkerülhető a műanyag használata. Biztonságban megóvják a termékeket a teljes ellátási láncban, könnyen visszaküldhetőek és újrahasznosíthatóak.
Tudjon meg még többet, milyen elvárásaik vannak a fogyasztóknak az e-kereskedelmi csomagolásokkal szemben! Töltse le ingyenes kutatási beszámolónkat, és ismerje meg e-kereskedelmi csomagolási megoldásainkat! (x)
*Adatok forrása: „Fenntartható csomagolás a COVID utáni világban” Ipsos MORI, 2020. november
DS Smith Packaging Hungary
ds.smith.sales@dssmith.com
www.dssmithpackaging.hu
BLOG – DS Smith Packaging Hungary
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlói élmény az új versenyelőny az e-kereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Belép Portugáliába és Spanyolországban szépségápolással bővít a Zalando
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olasz boros áttörés Budapesten: 11 pincészet, 33 érem a Winelovers Wine Awards-on az ITA támogatásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új termékkörrel és értékesítési csatornával bővít a ProForm Kft: svéd tálakkal a vendéglátás és az otthoni fogyasztás szolgálatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >POS Media Hungary: nevet vált a piacvezető eladáshelyi marketingügynökség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

