Milyen e-kereskedelmi csomagolást akarnak a vásárlók?
Mennyire felel meg az elvárásoknak?
Az e-kereskedelmi ellátási lánc összetettségéből adódóan az e-commerce csomagoknak közel 50 érintési ponton kell épségben áthaladniuk, mire a vásárlók otthonába megérkeznek. S ha ez még nem lenne elég kihívás, meg kell felelniük az egyre nagyobb elvárásoknak is. De tudjuk-e, mik a vásárlók elvárásai? Tudjuk, milyen e-csomagolás felel meg ezeknek, ami segíti az értékesítés növelését, ugyanakkor a költségek sem szállnak el, és az ökológiai lábnyomra is figyel?
A DS Smith Ipsos MORI-val végzett kutatása arra kereste a választ, hogy a COVID által előállt helyzet miként változtatta meg a fogyasztók hozzáállását a csomagoláshoz. Jobban aggódnak-e a csomagolási higiénia miatt, mint a környezet védelméért? Ha igen, hogyan kell erre reagálni?
Mielőtt azt gondolnánk, hogy egyik a másikat háttérbe szorítja, pont az ellenkezője látható; továbbra is komoly igény van a fenntartható e-kereskedelmi csomagolások iránt a vásárlók részéről. Az online vásárlók 41%-a teljesen újrahasznosítható csomagolást akar, 58%-uk kevesebb csomagolást szeretne, míg minden ötödik már nem vásárol többet olyan online kiskereskedőnél, akiknek csomagolása nem fenntartható.* Vásárlói észre fogják venni a különbséget!
A fogyasztók azokhoz az online kereskedőkhöz, márkákhoz fordulnak, amelyek komolyan veszik a fenntarthatóságot. Erre jelentenek választ a DS Smith fenntartható e-kereskedelmi megoldásai, melyek kizárólag újrahasznosított alapanyagokból készülnek, így elkerülhető a műanyag használata. Biztonságban megóvják a termékeket a teljes ellátási láncban, könnyen visszaküldhetőek és újrahasznosíthatóak.
Tudjon meg még többet, milyen elvárásaik vannak a fogyasztóknak az e-kereskedelmi csomagolásokkal szemben! Töltse le ingyenes kutatási beszámolónkat, és ismerje meg e-kereskedelmi csomagolási megoldásainkat! (x)
*Adatok forrása: „Fenntartható csomagolás a COVID utáni világban” Ipsos MORI, 2020. november
DS Smith Packaging Hungary
ds.smith.sales@dssmith.com
www.dssmithpackaging.hu
BLOG – DS Smith Packaging Hungary
Kapcsolódó cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >