Több milliárdos forgalmat hoz a grillszezon
Milliárdos üzlet a grillszezon, a kapcsolódó élelmiszerek és a non-food termékek iránt is nő a kereslet – írja a Világgazdaság nyomán az origo.
A grillkolbászok, -fűszerek és -sajtok éves forgalma meghaladta tavaly a 3,5 milliárd forintot, a Világgazdaságnak nyilatkozó áruházláncok pedig idén további növekedést várnak.
A grillsajtoké a legdinamikusabban fejlődő szegmens, 58 százalékkal, 739 millió forintra emelkedett a teljes bolti eladás. A grillkolbász iránti kereslet 19 százalékkal 2,3 milliárd forintra nőtt, a grillfűszerek piaca pedig 26 százalékos növekedéssel 518 millió forintosra duzzadt – írja a Világgazdaság a Nielsen piackutatótól származó adatokra hivatkozva. Grillkolbászból több mint ezer tonnát, fűszerből 695, sajtból pedig 290 tonnát értékesítettek országszerte tavaly.
A non-food termékek piaca is dübörög: a gáz-, a faszenes és a betongrillek mellett a kerti bútorok is igen keresettek. (vg.hu, origo)
Kapcsolódó cikkeink
A grillszezon kedvence: az ajvár
Az ALDI saját márkás BBQ termékcsaládjának új tagja az Ajvár,…
Tovább olvasom >Magazin: Füstbe megy-e az idei grillszezon?
Megtöri-e az utóbbi évek fejlődését a várható jelentős áremelkedés –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vártnál jobban élénkült a gazdasági aktivitás az euróövezetben
A vártnál nagyobb mértékben javult az euróövezet gazdasági teljesítménye márciusban,…
Tovább olvasom >Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
Szigorúbb szabályozás lépett életbe, a rovarfehérjét tartalmazó élelmiszereken fel kell…
Tovább olvasom >Egyedülállónak tűnik a kereskedelmi láncok hazai árcsökkentési harca
A tavasz idén a jelek szerint nem csupán az időjárás,…
Tovább olvasom >