Több milliárdos forgalmat hoz a grillszezon
Milliárdos üzlet a grillszezon, a kapcsolódó élelmiszerek és a non-food termékek iránt is nő a kereslet – írja a Világgazdaság nyomán az origo.
A grillkolbászok, -fűszerek és -sajtok éves forgalma meghaladta tavaly a 3,5 milliárd forintot, a Világgazdaságnak nyilatkozó áruházláncok pedig idén további növekedést várnak.
A grillsajtoké a legdinamikusabban fejlődő szegmens, 58 százalékkal, 739 millió forintra emelkedett a teljes bolti eladás. A grillkolbász iránti kereslet 19 százalékkal 2,3 milliárd forintra nőtt, a grillfűszerek piaca pedig 26 százalékos növekedéssel 518 millió forintosra duzzadt – írja a Világgazdaság a Nielsen piackutatótól származó adatokra hivatkozva. Grillkolbászból több mint ezer tonnát, fűszerből 695, sajtból pedig 290 tonnát értékesítettek országszerte tavaly.
A non-food termékek piaca is dübörög: a gáz-, a faszenes és a betongrillek mellett a kerti bútorok is igen keresettek. (vg.hu, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Grillsajtok – már nem csak nyáron
Optimisták a grillpiac szereplői az idei szezon előtt. Mert bár…
Tovább olvasom >Biztonsággal fogyasztható a nyár kedvelt étele ‒ jó eredménnyel zárult a grillsajtok ellenőrzése
A június közepétől tartó nyári szezonális ellenőrzés során az állati…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >