Milliárdos forgalom felé tart a Rézangyal
A Rézangyal Kft. értékesítési árbevétele a cég becslései szerint a tavalyi nettó 925,5 millió forint után idén elérheti az 1 milliárd forintot.
A cég által az MTI-hez eljuttatott közleményben felidézték, hogy a Rézangyal alapítói, Maros Róbert és Gaspari Zsolt 2005-ben indították vállalkozásukat prémium minőségű pálinka előállítására, a cég 2006-ban nettó 66 millió forint, 2010-ben pedig már 760,6 millió forint árbevételt termelt.
Kiemelték: az alapítók olyan pálinka előállítására törekedtek, ami egyaránt megállja a helyét a magyar és a külföldi piacokon is, ezért célul tűzték ki a klasszikus pálinka arculatváltását, így a minőség mellett a dizájnra is nagy hangsúlyt fektettek.
Hozzátették: a folyamatos fejlődésnek köszönhetően a Rézangyal már 29 termékkel szerepel a piacon, 2010 óta pedig a Rézangyal Classic Selection 11 ízének és a Rézangyal 55 fokos válogatás három termékének a Coca-Cola HBC lett a kizárólagos magyarországi forgalmazója.
Arról is beszámoltak, hogy 2010-ben megvásárolták a Márton és Lányai márkanév 50 százalékát, majd Márton és Lányai Kft. elnevezéssel közös céget alapítottak Márton Jánossal. A cégcsoporthoz tartozó Magyar Pálinka Kft. 2006-tól 20 alkalommal rendezte meg Budapesti Pálinkafesztivált, illetve a Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivált.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Rézangyal Kft. a 2015-ös üzleti évben 43,98 millió forint adózott eredménnyel zárt, ami 20,14 millió forinttal haladta meg 2014. évit. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Válságban a legális pálinkagyártás: az adómentes magánfőzés torzítja a piacot
A magyar kereskedelmi pálinkafőzdék helyzete tovább romlik, forgalmuk mélypontra süllyedt,…
Tovább olvasom >Latorcai Csaba: a pálinkafőzés a nemzeti kultúra szerves része
A magyar emberek számára a pálinkafőzés szinte szabadságjog, a nemzeti…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >