Milliárdos forgalom felé tart a Rézangyal
A Rézangyal Kft. értékesítési árbevétele a cég becslései szerint a tavalyi nettó 925,5 millió forint után idén elérheti az 1 milliárd forintot.
A cég által az MTI-hez eljuttatott közleményben felidézték, hogy a Rézangyal alapítói, Maros Róbert és Gaspari Zsolt 2005-ben indították vállalkozásukat prémium minőségű pálinka előállítására, a cég 2006-ban nettó 66 millió forint, 2010-ben pedig már 760,6 millió forint árbevételt termelt.
Kiemelték: az alapítók olyan pálinka előállítására törekedtek, ami egyaránt megállja a helyét a magyar és a külföldi piacokon is, ezért célul tűzték ki a klasszikus pálinka arculatváltását, így a minőség mellett a dizájnra is nagy hangsúlyt fektettek.
Hozzátették: a folyamatos fejlődésnek köszönhetően a Rézangyal már 29 termékkel szerepel a piacon, 2010 óta pedig a Rézangyal Classic Selection 11 ízének és a Rézangyal 55 fokos válogatás három termékének a Coca-Cola HBC lett a kizárólagos magyarországi forgalmazója.
Arról is beszámoltak, hogy 2010-ben megvásárolták a Márton és Lányai márkanév 50 százalékát, majd Márton és Lányai Kft. elnevezéssel közös céget alapítottak Márton Jánossal. A cégcsoporthoz tartozó Magyar Pálinka Kft. 2006-tól 20 alkalommal rendezte meg Budapesti Pálinkafesztivált, illetve a Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivált.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Rézangyal Kft. a 2015-ös üzleti évben 43,98 millió forint adózott eredménnyel zárt, ami 20,14 millió forinttal haladta meg 2014. évit. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >Válságban a legális pálinkagyártás: az adómentes magánfőzés torzítja a piacot
A magyar kereskedelmi pálinkafőzdék helyzete tovább romlik, forgalmuk mélypontra süllyedt,…
Tovább olvasom >Latorcai Csaba: a pálinkafőzés a nemzeti kultúra szerves része
A magyar emberek számára a pálinkafőzés szinte szabadságjog, a nemzeti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Immár ajándékozni is tudunk a Wolt-applikáción keresztül
Új funkció a Wolton: immár ajándékozni is tudunk az applikáción…
Tovább olvasom >Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >