Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Michael Schumacher a Bacardi nemzetközi arca
Michael Schumacher a Bacardi nemzetközi arca
A kampányhoz Magyarországon Gesztesi Károly, Bochkor Gábor, Gáspár Laci és a Hooligans dobosa, Kiss Endi csatlakozott.A Bacardi csatlakozik az Európai
Közlekedésbiztonsági Egyezményhez is, amely
célul tűzte ki, hogy az európai utakon történt
halálos balesetek számát 2010-ig a felére
csökkentse.
A kampányt kezdetben 40
országban indítják útnak. A Michael
Schumacher szereplésével készült hirdetés
15 illetve 20 másodperces kivitelben fut majd a televízióban,
a mozikban és az online médián keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >