Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Michael Schumacher a Bacardi nemzetközi arca
Michael Schumacher a Bacardi nemzetközi arca
A kampányhoz Magyarországon Gesztesi Károly, Bochkor Gábor, Gáspár Laci és a Hooligans dobosa, Kiss Endi csatlakozott.A Bacardi csatlakozik az Európai
Közlekedésbiztonsági Egyezményhez is, amely
célul tűzte ki, hogy az európai utakon történt
halálos balesetek számát 2010-ig a felére
csökkentse.
A kampányt kezdetben 40
országban indítják útnak. A Michael
Schumacher szereplésével készült hirdetés
15 illetve 20 másodperces kivitelben fut majd a televízióban,
a mozikban és az online médián keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >