Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Michael Schumacher a Bacardi nemzetközi arca
Michael Schumacher a Bacardi nemzetközi arca
A kampányhoz Magyarországon Gesztesi Károly, Bochkor Gábor, Gáspár Laci és a Hooligans dobosa, Kiss Endi csatlakozott.A Bacardi csatlakozik az Európai
Közlekedésbiztonsági Egyezményhez is, amely
célul tűzte ki, hogy az európai utakon történt
halálos balesetek számát 2010-ig a felére
csökkentse.
A kampányt kezdetben 40
országban indítják útnak. A Michael
Schumacher szereplésével készült hirdetés
15 illetve 20 másodperces kivitelben fut majd a televízióban,
a mozikban és az online médián keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >