Michael Schumacher a Bacardi nemzetközi arca
A kampányhoz Magyarországon Gesztesi Károly, Bochkor Gábor, Gáspár Laci és a Hooligans dobosa, Kiss Endi csatlakozott.A Bacardi csatlakozik az Európai
Közlekedésbiztonsági Egyezményhez is, amely
célul tűzte ki, hogy az európai utakon történt
halálos balesetek számát 2010-ig a felére
csökkentse.
A kampányt kezdetben 40
országban indítják útnak. A Michael
Schumacher szereplésével készült hirdetés
15 illetve 20 másodperces kivitelben fut majd a televízióban,
a mozikban és az online médián keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >