Metykó Tibor a Euronics új marketing és kommunikációs igazgatója
Márciustól Metykó Tibor tölti be az Euronics Műszaki Áruházlánc marketing és kommunikációs igazgatói posztját. A vezető 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amit a marketing legkülönbözőbb területein, többek közt az energetikai és telekommunikációs szektorokban, valamint az építőiparban szerzett. Az Euronicsnál fő feladatai a vállalat nemzetközi expanziójának elősegítése, a vásárlási konverzió további növelése és az Euronics márka erősítése lesz.
Az Euronics új marketing igazgatója a KÉSZ Csoporttól érkezik, ahol marketing és vállalati kommunikációs igazgatóként építette fel szinte az alapoktól a vállalat marketingosztályát. Értékesítésközpontú, sokszor „testidegen” marketing megközelítésével nemcsak a cég eredményeire volt hatással, de jelentősen javította a társadalmilag negatívabb megítélésű építőipar renoméját is. Számos magyar és nemzetközi díja között a KÉSZ Csoportnál töltött idő alatt kétszer választották be a „TOP 50 marketingkommunikációs döntéshozó” hazai listájára.
A szakember ezt megelőzően közel három évig egy nemzetközi csapatban felelt a Nokia 5G és vezetékes technológiai szegmensének globális marketing stratégiájáért. Korábban az Adamsky Budapestnél stratégiai és üzletfejlesztési ügynökségi vezetőként, a Samsung Electronicsnál és a Vodafone-nál propozícióért és vállalati szegmensekért felelős marketingvezetőként dolgozott, illetve a UPC-nél és korábban az E.ON-nál szenior szegmensmenedzserként a vállalati és kormányzati szegmensek marketingstratégiájáért felelt.
Új pozíciójában Metykó Tibor feladata az online és offline látogatószám növelésén túl a konverzió további javítása és az Euronics nemzetközi terjeszkedésének támogatása lesz. A szakember emellett azt is szeretné elérni, hogy az Euronics márka sokkal inkább a vásárlók és a partnerek életének része legyen, ezzel erősítve a márkapercepció emocionális síkját.
„Úgy gondolom, a lehető legjobb pillanatban csatlakoztam az Euronicshoz, ahol egy eleve nagyon pörgő környezetben, komoly változások küszöbén áll a vállalat. Már az első hetek tapasztalatai alapján látom, hogy óriási érték, rengeteg lehetőség és ambíció van a cégben. Sok olyan terület van, ahol akár már a közeljövőben is fejleszthetjük szolgáltatásainkat”
– mondta el kinevezése kapcsán Metykó Tibor.
„Az elmúlt időszakban az Euronics ugrásszerű fejlődésen ment keresztül: a legnagyobb, több mint 60 üzletből álló offline hálózat mellé tavaly a legnagyobb magyar tulajdonú webshoppá lépett elő az online szegmens, amit a szintén az elmúlt évben megnyitott ultramodern, robotizált logisztikai központunk támogat. A napokban nyitottuk meg első koncepcióüzletünket Budaörsön, ahol a legkorszerűbb ügyfélélmény-növelő eszközöket teszteljük. Nagyon erős alapokkal kezdhetek tehát bele a márka további erősítésébe, és a csapatommal együtt azon leszek, hogy a vásárlóink egyre inkább úgy gondolják, öröm és gondtalan kikapcsolódás az Euronicsnál vásárolni, a többit pedig nyugodtan ránk bízhatják. Szeretném, ha a márka kitűnne nemcsak az versenytársi közegből, de a teljes magyar – és hamarosan a nemzetközi – piac meghatározó formálója lenne.”
Metykó Tibor, az Euronics új marketing igazgatója márciustól tölti be pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >