A Metro erős negyedévet zárt
A német Metro AG az év harmadik negyedévében, az eladások tekintetében 2,6%-os növekedésről adott hírt, összesen 9,34 milliárd eurós bevételt értek el. Az előző évhez képest az első kilenc hónapban 0,5%-kal tudta növelni az eladásit a cég. Olaf Koch, az igazgatótanács elnöke kiemelte:
– 2017 első felében jelentős operatív fejlesztéseket hajtottunk végre. Az eladások növekedése fenntartható világszerte, ami annak köszönhető, hogy a vásárlók, különösen az éttermek számára egyre fontosabb partnerek tudunk lenni.
Kapcsolódó cikkeink
A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >Pogátsa Zoltán: A kapitalizmus definíciója a növekedés – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Fontos lenne újrafókuszálni a magyar társadalom beszélgetéseinek, vitáinak a tartalmát,…
Tovább olvasom >Átnevezi HR-részlegét a Metro AG
A Metro AG bejelentette, hogy „átalakítja” humánerőforrás részlegét, amivel egyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >