A Metro erős negyedévet zárt
A német Metro AG az év harmadik negyedévében, az eladások tekintetében 2,6%-os növekedésről adott hírt, összesen 9,34 milliárd eurós bevételt értek el. Az előző évhez képest az első kilenc hónapban 0,5%-kal tudta növelni az eladásit a cég. Olaf Koch, az igazgatótanács elnöke kiemelte:
– 2017 első felében jelentős operatív fejlesztéseket hajtottunk végre. Az eladások növekedése fenntartható világszerte, ami annak köszönhető, hogy a vásárlók, különösen az éttermek számára egyre fontosabb partnerek tudunk lenni.
Kapcsolódó cikkeink
A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >Pogátsa Zoltán: A kapitalizmus definíciója a növekedés – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Fontos lenne újrafókuszálni a magyar társadalom beszélgetéseinek, vitáinak a tartalmát,…
Tovább olvasom >Átnevezi HR-részlegét a Metro AG
A Metro AG bejelentette, hogy „átalakítja” humánerőforrás részlegét, amivel egyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >