A METRO standján piacoztak a Bocuse-döntős séfek
Lezajlott a HUNGEXPO Magyarország szervezésében az év legrangosabb élelmiszer-és vendéglátóipari szakkiállítása, ami idén otthont adott a méltán híres Bocuse d’Or hazai döntőjének is. A verseny egyik fő attrakciójaként kiderült, hogy milyen alapanyagokból készítik a döntős séfek a versenyfogásokat. Az előző évekhez hasonlóan, most is a METRO kínálatából választották ki a mesterszakácsok a szükséges hozzávalókat. A nagykereskedelmi üzletlánc évtizedek óta a HoReCa szektor kiemelt partnere.
Termékkínálatával a Bocuse d’Or szintű csúcsgasztronómiai kívánalmaknak is eleget tud tenni, hiszen ezeknek az elvárásoknak is megfelel mindaz, amivel nap mint nap találkozhatnak vásárlók az áruházakban. A résztvevő séfek, Elek Richárd, Garai Ádám, Haraszti Zsolt, Pohner Ádám, Veres István és Volenter István fél órán keresztül válogathattak a majdnem 1000 négyzetméternyi stand erre kijelölt piacterén. Az izgalmas piacozáson kívül fény derült az eddig titokban tartott zöldségalapanyagokra is. A sorsolás szerint a metélőhagyma és a zöldborsó lesz az, amit a séfek felhasználhatnak a majd versenyfogások készítésnél.
A METRO egyébként nem csak a zöldség és gyümölcs alapanyagokkal támogatja a döntőre készülő séfeket. A 30-féle édesvízi és 70-féle tengeri halról, valamint 25-féle húsfajtájáról ismert vállalat ezúttal minőségi borjúhúsokat biztosít a versenyzőknek.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >