A METRO standján piacoztak a Bocuse-döntős séfek
Lezajlott a HUNGEXPO Magyarország szervezésében az év legrangosabb élelmiszer-és vendéglátóipari szakkiállítása, ami idén otthont adott a méltán híres Bocuse d’Or hazai döntőjének is. A verseny egyik fő attrakciójaként kiderült, hogy milyen alapanyagokból készítik a döntős séfek a versenyfogásokat. Az előző évekhez hasonlóan, most is a METRO kínálatából választották ki a mesterszakácsok a szükséges hozzávalókat. A nagykereskedelmi üzletlánc évtizedek óta a HoReCa szektor kiemelt partnere.
Termékkínálatával a Bocuse d’Or szintű csúcsgasztronómiai kívánalmaknak is eleget tud tenni, hiszen ezeknek az elvárásoknak is megfelel mindaz, amivel nap mint nap találkozhatnak vásárlók az áruházakban. A résztvevő séfek, Elek Richárd, Garai Ádám, Haraszti Zsolt, Pohner Ádám, Veres István és Volenter István fél órán keresztül válogathattak a majdnem 1000 négyzetméternyi stand erre kijelölt piacterén. Az izgalmas piacozáson kívül fény derült az eddig titokban tartott zöldségalapanyagokra is. A sorsolás szerint a metélőhagyma és a zöldborsó lesz az, amit a séfek felhasználhatnak a majd versenyfogások készítésnél.
A METRO egyébként nem csak a zöldség és gyümölcs alapanyagokkal támogatja a döntőre készülő séfeket. A 30-féle édesvízi és 70-féle tengeri halról, valamint 25-féle húsfajtájáról ismert vállalat ezúttal minőségi borjúhúsokat biztosít a versenyzőknek.
Kapcsolódó cikkeink
Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Három új menüsorral újít a Michelin-ajánlott szarvasi bisztró
Három új degusztációs menüsorral újult meg a Michelin Guide Bib…
Tovább olvasom >Új szintre emelik a balatoni gasztronómiát: megoldást hozhat a szezonalitásra és a munkaerőhiányra a Balatoni Kulináris Műhely
A térség éttermei, borászatai és szakképző intézményei közösen alakították ki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >