METRO Cash & Carry – 24,2 milliárd eurós forgalom
2006-ban 41 új áruház nyílt, elsősorban Kelet-Európában. Idén is ott fejlesztenek.
2006-ban, új rekord eladással és profittal, a METRO Cash
& Carry újra megerősítette szerepét a METRO Group-on belül, a növekedés
hajtóerejeként. 2006-ban az eladások, 6,5 százalékkal, 29,9 milliárd euróra
nőttek. A METRO Cash & Carry otthoni piacán, Németországon kívül, 8,4
százalékos, összesen 24,2 milliárd eurós forgalomnövekedést ért el. A
nemzetközi cash & carry lánc kiemelkedően nagy növekedést ért el
Kelet-Európában (15 százalék) és Ázsia/Afrika térségében (21,5 százalék). A
2006-os év zárásakor a METRO Cash & Carry 28 országban, 584 helyszínen volt
jelen.
A nemzetközi terjeszkedés 2006-ban ismét a kelet-európai,
növekvő piacokra fókuszált, beleértve Oroszországot és Ázsiát. A
nagykereskedelemmel foglalkozó vállalat csak Oroszországban 40 százalékos
eladás növekedést regisztrált, míg Kínában 26 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat
Vásárlói közreműködésével összesen közel 10 ezer kilogramm állateledellel támogatja a NOÉ…
Tovább olvasom >Nőtt a Coop forgalma tavaly
A Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly 3 százalékos emelkedéssel 674…
Tovább olvasom >A gyereknap miatt 30 százalékkal megnő a játékok forgalma egy kutatás szerint
A gyereknap miatt május utolsó két hetében nagyjából 30 százalékos…
Tovább olvasom >