METRO Adnijó Program 2015: Hangot adunk a jótetteknek
Díjazzák a vendéglátóipari vállalkozások közösségi tevékenységeit: A METRO Kereskedelmi Kft. keresi az elismerésre méltó tevékenységeket a METRO Adnijó Program 2015 keretében.
A METRO Kereskedelmi Kft. hagyományteremtő, különleges társadalmi témájú pályázatot indít útjára, mely során 2015-ben a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások a helyi, regionális közösségekért tett erőfeszítéseit ismeri el, bemutatja jó példájukat a nagyközönség, a szakma és a média számára is, hangot ad a jótetteknek.
A pályázat során a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások saját maguk mutatják be, hogy alaptevékenységeiken felül, milyen egyéb társadalmilag hasznos tevékenységekkel segítik a közösségük mindennapjait, legyen az foglalkoztatás, környezetvédelem vagy egyéb társadalmi szerepvállalás.
Ez a kezdeményezés elismeri és díjazza a kis- és közepes vállalkozások erőfeszítéseit.
Az érdeklődő vállalkozások 2015. május 20. és augusztus 7. között pályázhatnak a METRO weboldalán.
“A kisvállalkozások, mint például éttermek, kávézók, panziók vagy bisztrók számtalan esetben egy-egy közösség találkozóhelyei. Támogatnak helyi kezdeményezéseket, szociális és környezetvédelmi programokban vesznek részt, vagy egyszerűen helyszínt biztosítanak arra, hogy a helyiek közösséggé kovácsolódjanak és ötleteket cseréljenek”, emelte ki Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. Kommunikációs vezetője, a program projektvezetője.
A METRO Adnijó Program 2015 keretében szeretnénk a vállalkozásokat az őket megillető rivaldafénybe helyezni, hiszen általában az elismerések nagy része csupán a nagyvállalatokat díjazza. Ezek a vállalkozások azonban nagyban járulnak hozzá egy-egy település, régió fejlődéséhez és válnak példaképpé.”
Az Ő elkötelezettségük és vállalkozói szellemük elismerésével kívánja a METRO nagykereskedelmi szereplőként, ösztönözni üzleti partnereit, illetve bármely vendéglátással foglalkozó vállalkozást, hogy legyenek aktívak saját közösségük életében.
Minden szavazat számít
2015. május 20.- augusztus 7. között minden vállalkozás – nemcsak METRO partnerek -, vagy egyéni vállalkozó online pályázhat az elismerésre – mobil eszközök segítségével is. Mindössze annyit kell tennie a pályázó vállalkozásnak, hogy leírja, hogy mivel és hogyan járul hozzá a közösség életéhez, azt mivel teszi jobbá, élhetőbbé. Minden pályázat a METRO.hu weboldalán jelenik meg, mely összeköttetésben áll a METRO Facebook oldalával is. A pályázók a történetüket illusztrálhatják fotókkal, videókkal, hogy több szavazót győzzenek meg. Az elismerés odaítélése két lépcsőben zajlik, augusztus 7-ig minden pályázatra szavazni lehet, a legtöbb 10 szavazatot kapott pályázat közül pedig szakmai zsűri dönti el, hogy ki a legérdemesebb a METRO Adnijó Program 2015 elismerésre.
A közösség hangja nagyon fontos része a kiválasztási folyamatnak, ezért is áll két részből a folyamat. Nagyobb eséllyel pályáznak azok a kiemelkedő vállalkozások, akik tudatában vannak annak, hogy elsősorban a helyi embereknek köszönhetik sikereiket, és ezt a közösségért tett tevékenységükkel viszonozzák.A tíz döntőbe jutott vállalkozás közül a szakmai zsűri választja ki az elismerések tulajdonosait. Az elismerés a köszönetnyilvánítás egy formája a közösségért tett erőfeszítésekért, mely hasznos eszköz kíván lenni a tevékenységek hatékony folytatásához!
Az elismerés fődíja egy NISSAN NV200 típusú furgon haszongépjármű,a kreatív különdíj: a travelo.hu felajánlásából egy 2 fő részére szóló belföldi, 1 éjszakás wellness hétvége félpanziós ellátással illetve a közönségdíj: a Figyelő gazdasági hetilap kiadója felajánlásából, Média City Kft. 1 éves előfizetői csomag. További díjak, a második fordulóba jutott pályázók között, a 3 fődíjason túl 7×30 000 Ft értékű METRO ajándékutalvány kerül kiosztásra.
A fődíj, a NISSAN haszongépjármű átadására a Figyelő TOP200 gála keretében kerül sor, 2015. október 16-án.
A nyolctagú szakmai zsűrit Bauer Éva/MediaCity Magyarország Kft.-ügyvezető; Fináczy Dóra/ travelo.hu-Confhotel Kft. ügyvezető; Hermann Zsuzsa/Trade Magazin-főszerkesztő;Bereznay Tamás/METRO Gasztroakadémia-szakmai vezető; Cseh Balázs/Magyar Élelmiszerbank Egyesület-elnök; Rényi-Vámos Ádám/Nissan Sales CEE Kft.-ügyvezető; Lipcsey György/Magyar Turizmus Zrt. AMC vezérigazgató-helyettes és Horváth Imre/ METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgató alkotja.
A program együttműködő médiapartnerei a Figyelő hetilap, a Trade Magazin és a travelo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >