Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose
A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online vásárlási élményt biztosítani vásárlóinak.
Az előkelő áruházlánc a Netcore Unbxd-del lépett partnerségre, aminek keretében egy sor MI-alapú eszközt vezet be, és olyan új funkciókat fejleszt ki, amelyek javítják az online keresési és böngészési élményt, miközben személyre szabott élményt nyújtanak a vásárlóknak.
Az új partnerség várhatóan pontosabbá és relevánsabbá teszi a keresési eredményeket a vásárlók számára, így a szupermarket szerint gyorsabban és könnyebben megtalálják, amire szükségük van.
Emellett a Waitrose képes lesz automatizálni a keresési élményt azáltal, hogy a bonyolultabb keresésekhez is releváns találatokat ad.
Laura Burbedge, a Waitrose online igazgatója elmondta:
– Tudjuk, hogy vásárlóink elfoglaltak, és rengeteg mindent kell szűk idejükbe bezsúfolni – szeretnék, ha gyorsan és egyszerűen, minimális erőfeszítéssel tudnák megtölteni online bevásárlókosarukat.
– Az Unbxd-vel való együttműködésnek köszönhetően máris jelentős javulást tapasztaltunk a vásárlók a keresési funkcióval kapcsolatos elégedettségében, hiszen személyre szabottabb találatokat kapnak.
Burbedge elmondta, hogy az étkezés tervezésében is segítséget nyújtanak a vásárlóknak. Ha például online rákeresnek arra, hogy „mi illik a steakhez?”, akkor a rendszer képes lesz hasznos javaslatokat adni.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Használtbútor-piacteret indít az IKEA Európa-szerte
Sikeres oslói és madridi teszteket követően az IKEA Európa-szerte be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon erősödnünk kell a hüvelyesek fogyasztásában
A bab, borsó és lencsefélék rendkívül változatos és egészséges alapanyagok,…
Tovább olvasom >A sikeres piaci növekedés receptje az elégedett munkaerővel kezdődik
Az elmúlt években számos bizonytalanság övezte nemcsak a nagyobb világgazdasági…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >