Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose
A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online vásárlási élményt biztosítani vásárlóinak.
Az előkelő áruházlánc a Netcore Unbxd-del lépett partnerségre, aminek keretében egy sor MI-alapú eszközt vezet be, és olyan új funkciókat fejleszt ki, amelyek javítják az online keresési és böngészési élményt, miközben személyre szabott élményt nyújtanak a vásárlóknak.
Az új partnerség várhatóan pontosabbá és relevánsabbá teszi a keresési eredményeket a vásárlók számára, így a szupermarket szerint gyorsabban és könnyebben megtalálják, amire szükségük van.
Emellett a Waitrose képes lesz automatizálni a keresési élményt azáltal, hogy a bonyolultabb keresésekhez is releváns találatokat ad.
Laura Burbedge, a Waitrose online igazgatója elmondta:
– Tudjuk, hogy vásárlóink elfoglaltak, és rengeteg mindent kell szűk idejükbe bezsúfolni – szeretnék, ha gyorsan és egyszerűen, minimális erőfeszítéssel tudnák megtölteni online bevásárlókosarukat.
– Az Unbxd-vel való együttműködésnek köszönhetően máris jelentős javulást tapasztaltunk a vásárlók a keresési funkcióval kapcsolatos elégedettségében, hiszen személyre szabottabb találatokat kapnak.
Burbedge elmondta, hogy az étkezés tervezésében is segítséget nyújtanak a vásárlóknak. Ha például online rákeresnek arra, hogy „mi illik a steakhez?”, akkor a rendszer képes lesz hasznos javaslatokat adni.
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >