Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose
A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online vásárlási élményt biztosítani vásárlóinak.
Az előkelő áruházlánc a Netcore Unbxd-del lépett partnerségre, aminek keretében egy sor MI-alapú eszközt vezet be, és olyan új funkciókat fejleszt ki, amelyek javítják az online keresési és böngészési élményt, miközben személyre szabott élményt nyújtanak a vásárlóknak.
Az új partnerség várhatóan pontosabbá és relevánsabbá teszi a keresési eredményeket a vásárlók számára, így a szupermarket szerint gyorsabban és könnyebben megtalálják, amire szükségük van.
Emellett a Waitrose képes lesz automatizálni a keresési élményt azáltal, hogy a bonyolultabb keresésekhez is releváns találatokat ad.
Laura Burbedge, a Waitrose online igazgatója elmondta:
– Tudjuk, hogy vásárlóink elfoglaltak, és rengeteg mindent kell szűk idejükbe bezsúfolni – szeretnék, ha gyorsan és egyszerűen, minimális erőfeszítéssel tudnák megtölteni online bevásárlókosarukat.
– Az Unbxd-vel való együttműködésnek köszönhetően máris jelentős javulást tapasztaltunk a vásárlók a keresési funkcióval kapcsolatos elégedettségében, hiszen személyre szabottabb találatokat kapnak.
Burbedge elmondta, hogy az étkezés tervezésében is segítséget nyújtanak a vásárlóknak. Ha például online rákeresnek arra, hogy „mi illik a steakhez?”, akkor a rendszer képes lesz hasznos javaslatokat adni.
Kapcsolódó cikkeink
Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >