Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb generációk megváltozott fogyasztási szokásainak hatására; a potenciális vásárlók kisebb hányada vesz már kávét. Különösen a darált kávé és a kávépárnák népszerűsége esett vissza, míg az egész szemes kávé iránti kereslet nőtt – vásárlási aránya 31%-ról 41%-ra emelkedett.

Elveszíti-e a kávé a Z-generációt?
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Ezt a növekedést elsősorban a teljesen automata kávéfőzők terjedése ösztönözte, bár ez a trend mostanra megtorpant. Az instant kávé népszerűsége szintén emelkedett az elmúlt öt évben.
A demográfiai változások komoly kihívások elé állítják a piacot. A fiatalabb fogyasztók gyakran kevesebb kávét isznak, vagy inkább kávézókban fogyasztanak. Emellett a Z-generáció kétharmada rendszeresen vásárol energiaitalt, amely sokszor a hagyományos kávét váltja fel. //
Kapcsolódó cikkeink
Felmondani csak az öregek szoktak, a Z generáció csak simán nem megy be többet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Gen Z vásárlási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szomjazók viadala – Kell-e aggódniuk a szeszipar szereplőinek a fogyasztás visszaesése miatt?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt az Indigo Express az Allee-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Idén is elindul a Nébih KonyhaKontroll online diákvetélkedője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >