Melegebb jégkrémhűtőkkel csökkentené a kibocsátást az Unilever
Az Unilever két kísérleti projektjében is melegebb jégkrémhűtőket tesztel az energiahasználat és az üvegházhatásúgáz-kibocsátás 20%–30%-os csökkentése érdekében. A kísérlet a Re/genT tanulmánya és a cég K+F csapata által készített laboratóriumi tanulmányokon alapul.
A most Németországban és jövőre Indonéziában indított kísérletek során a cég jégkrémjeinek terméktulajdonságait és a –12 fokon működő jégkrémhűtők energiafogyasztását vizsgálja valós körülmények között. Az iparági sztenderd a hűtőkre vonatkozóan jelenleg –18 fok, amelynek széles körű mérséklését várja a cég egy esetleges siker esetén.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >