Megvette a Lactalis a portugál Sequeira & Sequeira sajtmárka-tulajdonost
A francia vállalat átveszi a sajtgyártást, valamint a Sequeira & Sequeira nagykereskedelmi tevékenységét.
A francia Lactalis tejipari nagyvállalat meg nem nevezett összegért vásárolta meg a portugál Sequeira & Sequeira-t, a Paiva sajtmárka tulajdonosát.
Az alapvetően nagykereskedő Sequeira & Sequeira 1992-ben kezdett el élelmiszergyártással foglalkozni, amikor felvásárolta az 1933-ban alapított Lacticínios do Paiva sajtkészítő céget.
A most bejelentett felvásárlással a President, a Galbani és a Parmalat márkák tulajdonosa fogja irányítani a Lacticínios do Paiva tejtermékgyártását. Emellett a vállalat átveszi a Sequeira & Sequeira nagykereskedelmi tevékenységét Portugáliában, Mozambikban és a Zöld-foki szigeteken.
A csoport 270 alkalmazottja csatlakozik a Portugáliában már a Lactalisnál dolgozó mintegy 450 főhöz.
Az akvizícióval a Lactalisnak Portugáliában immár két gyára lesz.
A Sequeira & Sequeira 1986-ban alakult Vouzelában, és jelenleg a Lacticínios do Paiva Lamego üzemén keresztül a Paiva márkanév alatt a hagyományos flamengótól és curadostól a friss sajtokig számos különböző sajtot gyárt.
Az édesapjuk által alapított vállalkozást José Sequeira és António Sequeira testvérek vették át.
A két, közös értékeket valló családi vállalkozás összefogásával a Lactalis portugáliai üzletága tovább fejlesztheti a helyi sajtgyártást és -értékesítést, illetve bővítheti kínálatát az országban, míg a nagykereskedelmi tevékenység lehetőséget ad a tejipari óriásnak forgalmazói és exporttevékenységének erősítésére.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Az Indotek 47 százalékos tulajdonrésszel az Auchan irányítását is átveszi
A hétvégén lezárult az Indotek Group tulajdonszerzése az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >NAK: 19 magyar termék végzett az élen a világ legrangosabb sajtversenyén
A világ legrangosabb sajtversenyén, a Portugáliában megrendezett World Cheese Awards-on…
Tovább olvasom >A magyar sajtkultúra újabb diadala – Magyar sajtok hódítottak a World Cheese Awardson!
A magyar kézműves sajtok idén is kitűntek a világ egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >