Megvette a Lactalis a portugál Sequeira & Sequeira sajtmárka-tulajdonost
A francia vállalat átveszi a sajtgyártást, valamint a Sequeira & Sequeira nagykereskedelmi tevékenységét.
A francia Lactalis tejipari nagyvállalat meg nem nevezett összegért vásárolta meg a portugál Sequeira & Sequeira-t, a Paiva sajtmárka tulajdonosát.
Az alapvetően nagykereskedő Sequeira & Sequeira 1992-ben kezdett el élelmiszergyártással foglalkozni, amikor felvásárolta az 1933-ban alapított Lacticínios do Paiva sajtkészítő céget.
A most bejelentett felvásárlással a President, a Galbani és a Parmalat márkák tulajdonosa fogja irányítani a Lacticínios do Paiva tejtermékgyártását. Emellett a vállalat átveszi a Sequeira & Sequeira nagykereskedelmi tevékenységét Portugáliában, Mozambikban és a Zöld-foki szigeteken.
A csoport 270 alkalmazottja csatlakozik a Portugáliában már a Lactalisnál dolgozó mintegy 450 főhöz.
Az akvizícióval a Lactalisnak Portugáliában immár két gyára lesz.
A Sequeira & Sequeira 1986-ban alakult Vouzelában, és jelenleg a Lacticínios do Paiva Lamego üzemén keresztül a Paiva márkanév alatt a hagyományos flamengótól és curadostól a friss sajtokig számos különböző sajtot gyárt.
Az édesapjuk által alapított vállalkozást José Sequeira és António Sequeira testvérek vették át.
A két, közös értékeket valló családi vállalkozás összefogásával a Lactalis portugáliai üzletága tovább fejlesztheti a helyi sajtgyártást és -értékesítést, illetve bővítheti kínálatát az országban, míg a nagykereskedelmi tevékenység lehetőséget ad a tejipari óriásnak forgalmazói és exporttevékenységének erősítésére.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
A zsugorinfláció egyre több terméket érint
2025 januárjában is folytatódott a zsugorinfláció, több élelmiszer és piperecikk…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >