Megveszi az Unilever a K18 hajápoló márkát
Az Unilever bejelentette, hogy megvásárolja a K18 prémium „biotechnológiai hajápoló” márkát, ugyanis portfólióját a nagyobb növekedési potenciállal rendelkező szegmensekben igyekszik megerősíteni.
A K18-at Suveen Sahib és Britta Cox vállalkozók alapították 2020-ban, akik elmondása szerint a vállalkozás a „szépségápolás és a biotechnológia metszéspontjában” helyezkedik el.
A K-18 egy hat termékből álló termékcsaláddal rendelkezik, amely egy új molekulával, a komplex hajkezelést potenciálisan kiváltó K18Peptiddel segít azonosítani és kezelni a hajkárosodás okait – áll az Unilever közleményében.
A márka forgalmazása professzionális szalonokban, kiskereskedelemben és e-kereskedelemben történik elsősorban Észak-Amerikában, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában.
A megállapodás részleteit nem hozták nyilvánosságra, az Unilever a tranzakciót várhatóan a jövő év első negyedévében zárja le.
Kapcsolódó cikkeink
Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >