Megveszi az Unilever a K18 hajápoló márkát
Az Unilever bejelentette, hogy megvásárolja a K18 prémium „biotechnológiai hajápoló” márkát, ugyanis portfólióját a nagyobb növekedési potenciállal rendelkező szegmensekben igyekszik megerősíteni.
A K18-at Suveen Sahib és Britta Cox vállalkozók alapították 2020-ban, akik elmondása szerint a vállalkozás a „szépségápolás és a biotechnológia metszéspontjában” helyezkedik el.
A K-18 egy hat termékből álló termékcsaláddal rendelkezik, amely egy új molekulával, a komplex hajkezelést potenciálisan kiváltó K18Peptiddel segít azonosítani és kezelni a hajkárosodás okait – áll az Unilever közleményében.
A márka forgalmazása professzionális szalonokban, kiskereskedelemben és e-kereskedelemben történik elsősorban Észak-Amerikában, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában.
A megállapodás részleteit nem hozták nyilvánosságra, az Unilever a tranzakciót várhatóan a jövő év első negyedévében zárja le.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >