Megveszi az Unilever a K18 hajápoló márkát
Az Unilever bejelentette, hogy megvásárolja a K18 prémium „biotechnológiai hajápoló” márkát, ugyanis portfólióját a nagyobb növekedési potenciállal rendelkező szegmensekben igyekszik megerősíteni.
A K18-at Suveen Sahib és Britta Cox vállalkozók alapították 2020-ban, akik elmondása szerint a vállalkozás a „szépségápolás és a biotechnológia metszéspontjában” helyezkedik el.
A K-18 egy hat termékből álló termékcsaláddal rendelkezik, amely egy új molekulával, a komplex hajkezelést potenciálisan kiváltó K18Peptiddel segít azonosítani és kezelni a hajkárosodás okait – áll az Unilever közleményében.
A márka forgalmazása professzionális szalonokban, kiskereskedelemben és e-kereskedelemben történik elsősorban Észak-Amerikában, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában.
A megállapodás részleteit nem hozták nyilvánosságra, az Unilever a tranzakciót várhatóan a jövő év első negyedévében zárja le.
Kapcsolódó cikkeink
Távoznak a Ben & Jerry’s igazgatói az év végén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Poznani élelmiszerüzemébe ruház be újra az Unilever
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
