Megveszi az Unilever a K18 hajápoló márkát
Az Unilever bejelentette, hogy megvásárolja a K18 prémium „biotechnológiai hajápoló” márkát, ugyanis portfólióját a nagyobb növekedési potenciállal rendelkező szegmensekben igyekszik megerősíteni.
A K18-at Suveen Sahib és Britta Cox vállalkozók alapították 2020-ban, akik elmondása szerint a vállalkozás a „szépségápolás és a biotechnológia metszéspontjában” helyezkedik el.
A K-18 egy hat termékből álló termékcsaláddal rendelkezik, amely egy új molekulával, a komplex hajkezelést potenciálisan kiváltó K18Peptiddel segít azonosítani és kezelni a hajkárosodás okait – áll az Unilever közleményében.
A márka forgalmazása professzionális szalonokban, kiskereskedelemben és e-kereskedelemben történik elsősorban Észak-Amerikában, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában.
A megállapodás részleteit nem hozták nyilvánosságra, az Unilever a tranzakciót várhatóan a jövő év első negyedévében zárja le.
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >