Megvásárolta az Oettinger az alkoholmentes funkcionális sörmárkát, a JoyBräut
A németországi sör- és üdítőgyártó Oettinger megvásárolta a proteinsörgyártó JoyBräut. A 2016-ban alapított hamburgi start-up két szabadalommal rendelkezik az alkoholmentes funkcionális sörök előállításában alkalmazott gyártási és folyamattechnológiával kapcsolatban. Az Oettinger általi felvásárlást megelőzően a cég Kínába, Japánba, Dél-Koreába és a Közel-Keletre exportált, 2022-ben több mint hatmillió doboznyi sört adott el.
Az Oettinger innovatív Oe márkája a funkcionális italok hazai és nemzetközi piacát célozza, saját márkás portfóliójának középpontjában pedig a sört, üdítőitalokat és sörmixeket tartalmazó Original Oettinger márka áll.
Az Oettinger decemberben jelentette be, hogy stratégiai átalakítás keretében a sörön kívüli üzleti tevékenységének széles körű felfuttatását tervezi – célja, hogy 2026-ra az értékesítés 40%-a ne sörből származzon, ami a jelenlegi számnak mintegy kétszerese.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolta a Veltins a Karamalz márkát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >400 irodai munkakört szüntet meg a Molson Coors amerikai operációjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kibertámadás bénítja az Asahi termelését – a riválisok azonnal mozdulnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A jövő vásárlója 2025-ben: az ár és a kényelem mindenek felett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mínuszban az e-kereskedelmi mérleg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

