Megvásárolta az Oettinger az alkoholmentes funkcionális sörmárkát, a JoyBräut
A németországi sör- és üdítőgyártó Oettinger megvásárolta a proteinsörgyártó JoyBräut. A 2016-ban alapított hamburgi start-up két szabadalommal rendelkezik az alkoholmentes funkcionális sörök előállításában alkalmazott gyártási és folyamattechnológiával kapcsolatban. Az Oettinger általi felvásárlást megelőzően a cég Kínába, Japánba, Dél-Koreába és a Közel-Keletre exportált, 2022-ben több mint hatmillió doboznyi sört adott el.
Az Oettinger innovatív Oe márkája a funkcionális italok hazai és nemzetközi piacát célozza, saját márkás portfóliójának középpontjában pedig a sört, üdítőitalokat és sörmixeket tartalmazó Original Oettinger márka áll.
Az Oettinger decemberben jelentette be, hogy stratégiai átalakítás keretében a sörön kívüli üzleti tevékenységének széles körű felfuttatását tervezi – célja, hogy 2026-ra az értékesítés 40%-a ne sörből származzon, ami a jelenlegi számnak mintegy kétszerese.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >