Megvásárolja a Refresco a növényi alapú italokat gyártó Frías Nutriciónt
Két hónappal ezelőtt indította el első európai növényi alapú gyártósorát a Refresco Németországban, és ezzel belépett a zabitalok piacára.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A holland Refresco megvásárolta a spanyol Frías Nutrición növényi alapú italgyártót tulajdonosától, egy magántőke-befektetőtől. A felek a várhatóan még idén lezáruló tranzakció pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra.
A Frías több spanyol kiskereskedő számára gyárt saját márkás növényi alapú, többek között mandula-, rizs-, mogyoró- és szójaitalokat. A mintegy 250 embert foglalkoztató cégcsoport gyártóüzeme a spanyolországi Burgosban működik.
A növényi alapú termékeket gyártó vállalatot 2019-ben megvásárló Alantra Private Equity és a Frías család állapodott meg a vállalkozás Refrescónak történő eladásáról, amely növényi alapú portfólióját bővíteni igyekszik.
A rotterdami székhelyű Refresco két hónappal ezelőtt nyitotta meg első európai növényi alapú termékekre specializált gyártósorát a németországi Calvördében, és ezzel belépett a zabitalok piacára. //
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Új növényi italokkal lép be az észak-amerikai és ausztrál piacokra a Veganz
A német növényi alapú élelmiszergyártó, a Veganz Group megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >