Megválik vegán üzletágától az Unilever
Értékesíteni készül az Unilever a The Vegetarian Butcher növényi alapú húshelyettesítő márkát, miközben portfólióját igyekszik racionalizálni.
Az FMCG-óriás a Piper Sandler tanácsadó céggel dolgozik a márka eladásán, és már több potenciális vevővel is felvette a kapcsolatot – számolt be Grocery Gazette a Sky News híradására hivatkozva.
A The Vegetarian Butcher márkát 2007-ben alapították, és az Unilever mindössze hat évvel ezelőtt, 2018-ban vásárolta meg. A márka termékei olyan kiskereskedelmi láncok polcain találhatók meg, mint a Tesco, a Sainsbury’s és az Ocado. Bár a tranzakció várható értéke nem ismert, iparági források szerint a márka erős forgalomnövekedést és értékesítési eredményeket produkál.
Az eladás illeszkedik Hein Schumacher vezérigazgató stratégiájába, aki a múlt héten jelentette be, hogy a vállalat portfóliójának racionalizálására készül. Az eladásra kijelölt márkák évente körülbelül 1 milliárd font árbevételt termelnek.
Korábban az Unilever megpróbálta eladni több milliárd font értékű jégkrémüzletágát is, ám annak mérete miatt nehézségekbe ütközött. A vállalat múlt héten közölte, hogy elveti az értékesítés tervét, és inkább egy különálló üzletágként szervezné át a 15 milliárd font értékű jégkrémdivíziót.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >HiPP 100%-ban növényi alapú termékcsalád
A HiPP bevezeti a tisztán növényi alapanyagok felhasználásával készült bébiétel-termékcsaládját,…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >