Megújult Magyarország első Rossmann üzlete
Számunkra egy emberöltő, de egy cég történetében is hatalmas fejlődés, ami 26 év alatt végbemegy. Ezt szépen szimbolizálja a Rossmann Jerikó utcai üzlete, mely 1993-ban az áruházlánc első boltjaként nyitotta meg kapuit a magyar vásárlók előtt, idén pedig teljes felújításon és jelentős bővítésen átesve várja ismét a Debrecenieket.
Az 1993-as év ideális volt az üzleti beruházások számára. A rendszerváltozás után kinyílt a piac, a nyugati vállalatok elkezdtek érdeklődni az addig érinthetetlen „keleti blokk” iránt. Amikor a Rossmann úgy döntött, hogy Debrecenből indítja el az országos terjeszkedést, még nem voltak a térségben hipermarketek, diszkontok: gyakorlatilag nem létezett a mai értelemben vett kiskereskedelem. A cívisváros büszke lakói elsőként tapasztalhatták meg, milyen érzés egy modern, európai színvonalú drogéria bőséges kínálatából válogatni és vásárolni – kifejezetten jutányos áron, ahogy az alapító, Dirk Rossman cége 1972-es alapításakor megálmodta.
Innen indult sikerútjára a hazai Rossmann: az ezredfordulóra már 50-re növekedett boltjainak száma, 2009-ben központja átköltözött Üllőre, egy 27 000 m2-es épületkomplexumba, napjainkban pedig már több mint 210 üzletével Magyarország egyik legjobb márkaértékkel rendelkező hálózatának nevezhetjük. A vállalat számtalan jótékonysági programban lépett fel aktív támogatóként, és ennek a tevékenységének a jövőben is kiemelt szerepet szán. Ugyanilyen fontos saját családosokat segítő kezdeményezése, a Rossmanó Babaprogram, mely különböző kedvezményeket biztosít a kicsik 3 éves koráig. Nem csoda, hogy olyan köz- és elismert személyiségek vállalták a márka nagyköveti szerepét, mint Stahl Judit, Lilu vagy Viszkok Fruzsina. Velük nem csak a reklámokban találkozhatunk: a drogéria folyamatosan fejlesztett közösségi média felületein is hasznos tanácsokkal látják el a Rossmann vásárlóit.
Ám ennyi változás közepette sem feledkezett meg a cég első otthonáról. Idén a Jerikó utcai bolt nem csak egy szimpla „ráncfelvarráson” esett át: a korszerű világítás, letisztult és trendi design, valamint a folyamatos technológiai újítások mellett, melyek egyszerűbbé és kellemesebbé teszik a vásárlást, összesen 140 m2-rel bővült az üzlet területe. Ez nem csak nagyobb és kényelmesebb vásárlótérrel jár, de a raktár bővítése is beletartozik, ami tovább növeli a drogéria szolgáltatásaink kiemelkedő minőségét.
Ezzel egy, reméljük legalább újabb 25 éves fejezet kezdődik Debrecen és a Rossmann közös történetében.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >