Megújult a Multipont Program

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 10. 16. 12:49

Hazánk legnagyobb piaci szereplői több mint 1000 helyen kínálnak pontgyűjtési és pontbeváltási lehetőséget törzsvásárlóiknak.

MOLmultipont

A MOL és az OTP Bank által alapított Multipont Program komoly átalakuláson megy keresztül idén ősszel, amelynek eredményeképpen létrejön az ország legnagyobb hálózattal rendelkező törzsvásárlói programja. A megújulás nemcsak új partnereket és folyamatosan bővülő partnerkört jelent, hanem új lehetőséget is a programhoz való csatlakozásra: megjelennek – az OTP Bank által kibocsátott Multipont bankkártyák mellett – a partnerek által kibocsátott törzsvásárlói kártyák is. A MOL saját Törzsvásárlói Programját is a Programba integrálta, így törzsvásárlói számára is lehetővé vált a pontgyűjtés és pontbeváltás a teljes Multipont partnerkörben.

Magyarországon számos vásárlási kedvezményt nyújtó program létezik. A MOL, valamint az OTP Bank megbízásából nemrégiben készített reprezentatív felmérés is rámutatott arra, hogy minden második ember használ is ilyen típusú plasztikkártyákat. A Multipont Program a megújulásnak köszönhetően 2013 októberétől a legnagyobb hálózattal rendelkező sokpartneres törzsvásárlói programmá válik, hiszen már több mint 1000 helyszínen lehet gyűjteni és beváltani a pontokat. A partnerkörben megtalálható az egyik legnagyobb hazai élelmiszerlánc is, a CBA, melynek üzlethálózata már most is népszerű pontbeváltó hely.

A felmérés eredményeiből az is kiderül, hogy a kártyabirtokosok az összegyűjtött pontokat legszívesebben mindennapi szükségleteik fedezésére, élelmiszerre, illetve üzemanyagra váltják be. A Multipont program azonban az új partnerek bekapcsolódásával még ennél is többet nyújt: elektronikai, ruházati és barkácscikkek, valamint játékok vásárlásánál is lehet pontokat gyűjteni, illetve beváltani, hiszen a bauMax, az Extreme Digital, a Dockyard, a Gulliver és a Bambini is a partnerkör tagja.

„A Multipont Program a MOL kiskereskedelmi stratégiájának részét képezi, célunk, hogy vásárlóink számára minél kényelmesebb és minél több szegmenst lefedő töltőállomási szolgáltatást nyújtsunk”- nyilatkozta Piry László, a MOL-csoport kiskereskedelmi ügyvezető-igazgatója. Hozzátette, hogy a MOL az időszakosan nagy kedvezményt kínáló szezonális termékek mellett olyan kedvezményt nyújtó programokkal is jelentkezik, amelyek a családok takarékoskodásához járulnak hozzá.

A program megújulásának részeként a MOL saját Törzsvásárlói Programját is a Multipont Programba integrálja, mellyel a vásárlók eddig meglévő pontjaikat szélesebb körben is beválthatják. A MOL törzsvásárlói kártyán eddig összegyűjtött pontok pedig 2013. december 31-ig átvezethetők a Multipont kártyára, és így az új programban is felhasználhatók.

A programban eddig az OTP Multipont bankkártyákkal lehetett pontot gyűjteni és beváltani, a megújulás részeként azonban megjelennek a partnerek által kibocsátott, ingyenes Multipont törzsvásárlói kártyák is. „Természetesen ugyanúgy megmaradnak a Multipont bankkártyák is, hiszen ügyfeleink ezzel nemcsak a törzsvásárlói programban vehetnek részt, de ugyanazzal a kártyával a bankszámlájukhoz is hozzáférhetnek” – emelte ki Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese. „A kutatás szerint a megkérdezettek átlagosan 6 törzsvásárlói kártyával rendelkeznek, viszont csak 2 kártyát tartanak maguknál. Azáltal, hogy a Multipont Program a legtöbb elfogadóhellyel, és a legszélesebb termék-és szolgáltatási körrel rendelkezik, reményeink szerint sok pénztárcában ott lesz. A Multipont program nyújtotta előnyök jól kiegészítik az OTP Bank saját kedvezményprogramját – az OTP Klub tagok körében is nagyon népszerű a pontgyűjtés és pontbeváltás, ami az új partnerek és a folyamatos fejlesztések révén várhatóan még vonzóbbá válik.” – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.

Kapcsolódó cikkeink